Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht dan heel stom want van al die technische zaken heb ik geen verstand. Ik gebruik een Sitecom WL-351 (300N X3) router en dacht juist via tweakers watt slimmer te kunnen worden!

Ik heb een Superpad 2 via Marktplaats gekocht, maar het WiFi bereik is maximaal 2 meter? Doe ik iets verkeerd?

Ferry

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 20:54 . Reden: opmerking van Jimster ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:04
GoT is geen helpdesk. Er ontbreekt het nodige aan je topicstart.
Wat heb je zelf geprobeerd/gevonden?
Lees deze ook nog eens door: Het algemeen beleid

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die kans is er wel. De handleiding al gelezen?

Maar WiFi is erg afhankelijk van welke merken adapters er gebruikt worden. Zowel in de Client (je Superpad) als in de Server (je WAP). Mijn router heeft WiFi b/g/n, M'n netbook heeft ook WiFi b/g/n, maar met N is de verbinding gewoonweg ruk. Die 2 merken vinden elkaar simpelweg niet lief. De router ingesteld op maximaal G (54mbit dus), en het loopt als een tierelier.

Er zijn dus aardig wat factoren die kunnen meespelen.

Wat heb je zelf al ondernomen en uitgezocht tot het vinden van de oplossing?

Ey!! Macarena \o/

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Als je nog eens even Het algemeen beleid #quickstart door wilt nemen dan zul je zien dat jouw topic er niet aan voldoet. Op GoT verwachten we namelijk dat gebruikers zelf eerst proberen het probleem op te lossen en daar dus actief mee bezig zijn geweest. Zoals je topic er nu uit ziet "dump" je de vraag en verwacht je dat anderen actief jouw probleem op gaan lossen. Graag dus de topicstart aanvullen (met de [edit] knop) met wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het op te lossen. Teksten als " ik heb heel Google doorzocht" vallen daar niet onder.
Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw