Ik heb een probleem met een computer die ik zelf nieuw in elkaar heb gezet, hier de specs:
1x Core i5-2500, s1155
1x DVR DL 22X,SATA
1x CX 430WATT V2 corsair voeding
1x P8Z68-V LE,s1155
1x Elite 335U behuizing
1x Barracuda - 500GB - hdd
1x ValueSelect DDR3,1333-8GB KIT
hd graphics.
Windows 7 op geinstalleerd, + de drivers van het moederbord, met de meegeleverde cd. start goed door, en pc is lekker snel.
probleem: de pc valt soms uit, of soms bevriest de pc gewoon, soms gecombineerd met een freeze van het beeldscherm waarbij je allemaal soort artifacts ziet. met soms de melding van windows dat er een stroom failure is. de videokaart is geintegreerd, en lijkt mij geen oorzaak. ook gebeurt het soms, en vooral na een paar uur, dus niet meteen. een instelling in de bios misschien? hebben jullie misschien suggesties?
alvast bedankt!
1x Core i5-2500, s1155
1x DVR DL 22X,SATA
1x CX 430WATT V2 corsair voeding
1x P8Z68-V LE,s1155
1x Elite 335U behuizing
1x Barracuda - 500GB - hdd
1x ValueSelect DDR3,1333-8GB KIT
hd graphics.
Windows 7 op geinstalleerd, + de drivers van het moederbord, met de meegeleverde cd. start goed door, en pc is lekker snel.
probleem: de pc valt soms uit, of soms bevriest de pc gewoon, soms gecombineerd met een freeze van het beeldscherm waarbij je allemaal soort artifacts ziet. met soms de melding van windows dat er een stroom failure is. de videokaart is geintegreerd, en lijkt mij geen oorzaak. ook gebeurt het soms, en vooral na een paar uur, dus niet meteen. een instelling in de bios misschien? hebben jullie misschien suggesties?
alvast bedankt!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .