Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn qware tablet start niet meer op, als de tablet gestart wordt dan blijft hij staan op het qware introductie-
scherm en loopt vast, ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem

mvg , JP klaver

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:52
Orgineel of custom firmware?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:33

Umbrah

The Incredible MapMan

Al een reset uitgevoerd?

Overigens: is dit, gezien de smartphone versie van Android, niet meer iets voor de afdeling Android Telefoons?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)

Tijdens het aanmelden op GoT heb je wat te vlot doorgeklikt toen er werd gewezen op Het algemeen beleid. Daarin staat o.a. namelijk waar een topic aan met voldoen. We verwachten dat gebruikers eerst zelf proberen hun probleem op te lossen door gebruik te maken van het zoek functie hier rechts boven, Google, etc. en dit ook laten zien in de topicstart. Geef dus aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan en waarom het volgens jou niet lukt.Geef ook aan wanneer dit probleem zich heeft voorgedaan, heb je er andere software op gezet, net een nieuwe app geïnstalleerd, etc. Je kunt de topicstart aanpassen met de [edit ] knop. Alhoewel het vriendelijk bedoeld is is het afsluiten van een post met "de groeten" en varianten daarvan niet nodig ;)
Veel plezier toegewenst op GoT, voorlopig laat ik dit topic open.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw