Avi film probleempje

Pagina: 1
Acties:

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:56
Ik heb dus een avi film gedownload, en die wilde ik net ff gaan kijken, maar dat ging dus niet.

Ik wilde hem eerst met Windows Mediaplayer openen, maar die wilde de mpeg4 codec gaan downloaden en installeren. Dat deed hij ook, maar de film kon nog steeds niet worden afgespeeld.
Daarna nog ff me Bsplayer geprobeerd (Error: Initialisation failure in IRSurface) en met microDVD (die moest ook die Mpeg4 Codec hebben, waarna hij hem nog steeds niet afspeelde).

Voor alle duidelijkheid, ik heb dus wel de Divx codec geinstalled, al voor dat ik deze film wilde kijken, en net dus nog ff een keer, maar dat hielp allemaal niet. Andere films doen het nog wel gewoon goed...

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

misschien is het een smr (nAVI)???

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• RonaldMcDonald
Mogelijk, maar hoe speel ik die dan af???

Het is overigens een Cam versie van Hannibal, kweenie of je daar wat aan heb en of ik dat hier uberhaupt mag vermelden, maar ik doe het lekker toch :P.

• RonaldMcDonald
Op donderdag 22 maart 2001 21:53 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Mogelijk, maar hoe speel ik die dan af???

Het is al gelukt met de Angelpotion codec.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Cam versie van Hannibal !?!?

Bestaat die uit 2 cd's ?

Zoja dan heeft ie dezelfde indeling als een vcd..

Kan je afspelen met powerdvd ofzo

Moet ergens in een van die mapjes een *.dta file staan

Denk ik

• RonaldMcDonald
Het zijn wel 2 bestanden, maar 2 van 200 Mb ofzow, het is echt superslechte kwaliteit zag ik gisteravond, superklein venstertje en brokkelig beeld, maarja, ik heb hem nu gezien.

Hij is er dus al afgeflikkerd hehe. :P

Die dingen nemen veelste veel ruimte in man.
Pagina: 1