Ik ben op zoek naar een nieuw "geluidssetje". Of dat nou een losse receiver + boxen is, of een alles in 1 koop, interesseert me niet zoveel, als ik maar van mijn ellende af kom.
Ik heb namelijk nu een PS3, XBox 360, Interactieve televisie, laptop en HTS (panasonic SA-PT350) met dvd speler allemaal via HDMI aan alle poorten op mijn televisie aangesloten (42PFL9603D/10) en het geluid dat mijn televisie binnenkomt, weer teruggelust naar mijn HTS.
deze hts heeft een draadloze module, om geluid naar de boxen achter mijn bank te verzenden, maar deze is recentelijk kapot gegaan en ik kan op een of andere manier geen nieuwe bestellen. Een mooie reden dus om een nieuwe aan te schaffen.
Wat ik eigenlijk wil, is het volgende:
er zijn ook veel samsungs e.d. die 2x HDMI in ondersteunen, maar ik weet niet hoe dat is in kwaliteit.
dus kortom, dit zijn mijn wensen
* liefste 4 HDMI ingangen (of minder en een switch die HDMI 1.3 ondersteunt)
* tot 14,8cm hoog
* geen ellende
* max 500,= (iets duurder mag wel, maar onderbouw waarom dat gerechtvaardigd is om meer uit te geven)
wie o wie kan mij helpen?
Ik heb namelijk nu een PS3, XBox 360, Interactieve televisie, laptop en HTS (panasonic SA-PT350) met dvd speler allemaal via HDMI aan alle poorten op mijn televisie aangesloten (42PFL9603D/10) en het geluid dat mijn televisie binnenkomt, weer teruggelust naar mijn HTS.
deze hts heeft een draadloze module, om geluid naar de boxen achter mijn bank te verzenden, maar deze is recentelijk kapot gegaan en ik kan op een of andere manier geen nieuwe bestellen. Een mooie reden dus om een nieuwe aan te schaffen.
Wat ik eigenlijk wil, is het volgende:
- Al het geluid en beeld via mijn nieuwe systeem laten verlopen. Daar al mijn apparaten HDMI uitgangen hebben, zou ik idealiter een receiver oid willen hebben met 4xHDMI in.
- Gewoon een fijne gebruikers ervaring, en niet dat al die kabels kris kros achter mijn televisie hangen.
- Max 500,=
er zijn ook veel samsungs e.d. die 2x HDMI in ondersteunen, maar ik weet niet hoe dat is in kwaliteit.
dus kortom, dit zijn mijn wensen
* liefste 4 HDMI ingangen (of minder en een switch die HDMI 1.3 ondersteunt)
* tot 14,8cm hoog
* geen ellende
* max 500,= (iets duurder mag wel, maar onderbouw waarom dat gerechtvaardigd is om meer uit te geven)
wie o wie kan mij helpen?
Memories of yesterday, will grow, but never die