Ik ben van een ATI HD6770 naar een Nvidia GTX560Ti gegaan en het valt me op dat letters zeer onscherp zijn (in bv een browser). Ik had dit probleem op mijn ATI kaart ook, maar dat was simpel weg op te lossen door een optie (ik geloof dat het underscan heette) in de cataclyst drivers terug te schroeven naar 0%.
Echter kan ik deze optie niet terug vinden bij Nvidia.
De videokaart zit via HDMI op een 277ELPH monitor van Philips aangesloten. Maar je ziet dus duidelijk dat de pixels niet netjes 1:1 op mijn scherm te recht komen, waardoor alle letters er zeer onrustig uitzien. Ook in spelletjes zie je dit (maar minder duidelijk dan in bv een browser).
Weet iemand hoe ik dit goed instel? Want ik kan het niet terug vinden in de Nvidia Control Panel.
Echter kan ik deze optie niet terug vinden bij Nvidia.
De videokaart zit via HDMI op een 277ELPH monitor van Philips aangesloten. Maar je ziet dus duidelijk dat de pixels niet netjes 1:1 op mijn scherm te recht komen, waardoor alle letters er zeer onrustig uitzien. Ook in spelletjes zie je dit (maar minder duidelijk dan in bv een browser).
Weet iemand hoe ik dit goed instel? Want ik kan het niet terug vinden in de Nvidia Control Panel.
Currently playing: MTG Arena (PC)