Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NZBindex RSS en Google Reader

Pagina: 1
Acties:

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Ik gebruik al een tijdje Google Reader om bij te houden wanneer bestanden op Usenet worden geplaatst (geïndexeerd door NZBindex), super handig natuurlijk. Maar sinds gister heb ik problemen met abonneren op een nieuwe RSS-feed. Bijv. RSS met 'Ubuntu' als zoekterm gaat niet goed. Wanneer ik iets dergelijks toevoeg en vervolgens via setting naar de toegevoegde URL van de feed kijk, dan geeft Reader alleen 'http://www.nzbindex.nl/rss/' aan. Waardoor ik dus alle post van heel Usenet te zien krijg |:(
Ik heb al wel een aantal zoektermen gevonden die wel naar behoren werken. Als ik vervolgens die URL kopieer in de 'Abonneren' knop en de zoekterm (ergo, het stuk 'q=[...]') vervang naar Tweakers oid dan werkt het opeens niet meer. Terwijl dit een aantal weken geleden nog prima werkte...

Iemand een idee?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.