Toon posts:

Server met nt is vandaag geplaatst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, mensen...

Vandaag hebben we een ded webserver geplaatst in de server ruimte van widex, er draait nt op, maar nu zoek ik een soort backend systeem voor de users die er hosten, dat men zelf subdomains aan kan maken enz. zoiets als control panel!, weet iemand een goede stukje software of iets?

Verwijderd

bedoel het niet lullig ofzo, maar had je dit niet alvorens je een server plaatst moeten weten/uitzoeken?

Verwijderd

misschien is zelf maken een optie?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://64.176.196.101/forum/clouds.jpg
Nieuw forum geplaats??

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 21:23 schreef Kertje het volgende:
bedoel het niet lullig ofzo, maar had je dit niet alvorens je een server plaatst moeten weten/uitzoeken?
Lijkt mij ook, verder denk ik dat je lang kan zoeken. Want er zijn wel een aantal backend systemen, maar die zijn niet voor nt, allemaal voor *nix systemen.

En al is er al een eentje dan zul je hoogst waarschijnlijk diep in de buidel moeten tasten, omdat praktische alle software voor de nt commercieel :r:r is.

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 13:59 schreef mot het volgende:
[afbeelding]
Nieuw forum geplaats??
Je bedoel een Formum? ;)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
LOL was het niet slimmer geweest om terminal server te installeren, dan kan je gewoon remote desktoppen :)

• Theodoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-03 10:50
Waar slaat dat All our error(s)/database are belong to us op? Goed Engels is All our error(s)/database belong to us.

Verwijderd

Topicstarter
Die errors is iets van de crew, ik ben de eigenaar niet van de server, en er mag maar 1 persoon op die server komen, hij kan dus alles .. is mijn administrator!, maar als we gaan hosten dus andere mensen, moet er een backend menu komen voor de users, anders gaat alles handmatig door ons.

Verwijderd

Zijn er wel, doe maar eens een search maar ik wens je veel succes om een gratis variant te vinden.

De meeste hosters bouwen de apps zelf via ASP en SQL DB's overigens, niemand gebruikt namelijk dezelfde configs.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 14:57
jah, zo moeilijk is het toch niet om zoiets in ASP/PERL/C++/whatever te maken ??

er zijn echt zat voorbeelden op internet te vinden hoor.

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1