Gegroet, Tweakers en Tweakerinnetjes.
Ik post dit na aanleiding van het feit dat ik op de support forums van Reloop geen steek verder kom.
Het betreft de volgende set-up:
Saffire 6 USB externe geluidskaart
KRK Rokit 5 monitoren
Traktor LE
en natuurlijk Reloop Mixage IE
Simpelweg komt het erop neer dat ik via Traktor LE alleen maar geluid krijg door óf mijn monitoren, óf door de headphones die ingeplugd zijn in de Mixage. Zo kan ik dus geen "gebruik maken" van de cue-mix.
Acties die ondernomen zijn waarbij ik dacht ze enigszins zouden helpen:
- Gekloot met de geluidsdrivers
- Een mixer gebruikt of ik misschien de signalen goed kon krijgen aangezien de Mixage en de geluidskaart alleen maar beschikken over outputs
- Signaal naar de onboard soundcard sturen heeft weinig zin dacht ik zo, tenzij dit te splitten is ofzo.
Ik zal waarschijnlijk wel een extra stukje hardware nodig hebben om het te fixen, maar ik zou niet weten wat
(misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien, hmm).
Ik hoop dat het duidelijk genoeg was, bedankt voor jullie tijd.
Ik post dit na aanleiding van het feit dat ik op de support forums van Reloop geen steek verder kom.
Het betreft de volgende set-up:
Saffire 6 USB externe geluidskaart
KRK Rokit 5 monitoren
Traktor LE
en natuurlijk Reloop Mixage IE
Simpelweg komt het erop neer dat ik via Traktor LE alleen maar geluid krijg door óf mijn monitoren, óf door de headphones die ingeplugd zijn in de Mixage. Zo kan ik dus geen "gebruik maken" van de cue-mix.
Acties die ondernomen zijn waarbij ik dacht ze enigszins zouden helpen:
- Gekloot met de geluidsdrivers
- Een mixer gebruikt of ik misschien de signalen goed kon krijgen aangezien de Mixage en de geluidskaart alleen maar beschikken over outputs
- Signaal naar de onboard soundcard sturen heeft weinig zin dacht ik zo, tenzij dit te splitten is ofzo.
Ik zal waarschijnlijk wel een extra stukje hardware nodig hebben om het te fixen, maar ik zou niet weten wat
Ik hoop dat het duidelijk genoeg was, bedankt voor jullie tijd.