[PW] Radeon HD7xxx en 7970 optie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Topicstarter
Beste Modjes,

Zou bij de videokaarten onder AMD de "Radeon 7xxx serie" en de videochip "Radeon HD7970" toegevoegd kunnen worden? Ze duiken nu op in de winkels, maar staan nog niet in de PW. De unsorted is ook nog leeg, maar als ze opduiken, zouden ze iig snel aangepast kunnen worden zodat ze in de PW opduiken.

Thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
We zijn ermee bezig!

Met Radeon 7xxx serie bedoel je volgens mij de subcategorie, deze subcategorieën komen te vervallen en gaan we dus ook niet meer aanmaken.

Bij Videochip (Radeon HD7970) kan je zometeen als het goed is de nieuwe kaarten vinden.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Topicstarter
Thx. d:)b

Beetje jammer dat de subcategorie vervalt. Als er zoiets was als de filter voor "core", zou het wel makkelijk zijn om de 'renamed' VLIW die tussen de 7000 serie zitten, te vergelijken met de 6000 versies. Maarja, waarschijnlijk te ingewikkeld voor de doorsnee gebruiker die iets wil toevoegen aan de PW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Komen er dan ook videochip categorië? Zodat ik met een enkele klik alle 7 serie chips kan filteren?
Of moet ik dan alle 7XXX chips 'handmatig' aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Olaf, hier is in je topic wat je eerder op de dag hebt aangemaakt ook al op gereageerd. Gelieve eerst dat te lezen voor hier weer precies dezelfde vraag te stellen.

Sterker nog, 2 posts boven je staat het zelfs nóg een keer uitgelegd.

[ Voor 18% gewijzigd door Ch3cker op 21-03-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ch3cker, dat topic heb ik gelezen en dit is een reactie daarop. Dit is *niet* dezelfde vraag. Deze gaat over filter categoriën / groepen.

[ Voor 19% gewijzigd door Olaf van der Spek op 21-03-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Uiteraard kan je na de overhaul dan dus op de subcategorieën filteren. Ook kan dan gefilterd worden op de HD7xxx kaarten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ch3cker op 21-03-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ah hiermee is mijn vraag die ik hier stelde ook meteen beantwoord: HD7xxx Categorie voor V&A

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klopt, de categorieën voor V&A en de Pricewatch zijn aan elkaar gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:00

Megalodon86

Enzyme X

Ik vroeg het me ook al af. Wat is de planning met betrekking tot die overhaul? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

It's done when it's done, is het credo altijd geweest. Zeker in dit geval waarin zowat de hele codebase opnieuw geschreven wordt, terwijl er ook nog eens allerlei nieuwe snufjes zijn bedacht. Ook voor ons product contentteam is het afwachten tot het live gaat, hoewel wij het ook liever vandaag dan morgen nog online zien gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is het tot die tijd dan misschien mogelijk om wel GF6 en R7 categorieën te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Je bedoelt de GPU-series in de filters? We zijn ermee bezig, maar het is nog onbekend wanneer dit beschikbaar zal zijn. De specificaties zijn enige tijd geleden aangemaakt en invulbaar (bij nieuwe producten en via Specs Verbeteren), de filters staan echter voorlopig nog uit. Het is onbekend wanneer dit wel zal gebeuren, waarschijnlijk na Tweakers 7. Deze specs zijn juist aangemaakt om een alternatieve manier te bieden voor de navigatie naar een bepaalde serie, omdat de subcategorieën dus gaan wegvallen. Om tot die tijd twee verschillende manieren te hebben is alleen maar verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nee, ik bedoel ouderwetse categorieën.
Om tot die tijd twee verschillende manieren te hebben is alleen maar verwarrend.
De nieuwe manier is toch nog niet beschikbaar? Dus wat bedoel je met twee manieren?
Tot die tijd niet op serie kunnen filteren is niet handig en we zijn ondertussen alweer een half jaar verder.

[ Voor 20% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-07-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Nee, categorieën gaan er niet komen, zoals je al eens eerder hebt gevraagd. Het is wat lastig nu, maar we kunnen even niks anders, daar zijn verschillende redenen voor, die ik niet allemaal ga uitleggen. Daar zul je het even mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:30:
De specificaties zijn enige tijd geleden aangemaakt en invulbaar (bij nieuwe producten en via Specs Verbeteren), de filters staan echter voorlopig nog uit.
Ah, het chipset generatie veld?

Zou een algemeen tag/relatiesysteem niet handig zijn? Zou een stuk meer structuur aanbrengen.

Iets als:
Sapphire Radeon 7850 -> AMD Radeon 7850 -> AMD Radeon 7000 -> AMD Radeon -> Videokaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Zonder al te veel te zeggen: Wacht Tweakers 7 af ;)
Pagina: 1