Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Galeij met menu

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
wij beheren een stichting en hebben een website met wordpress. Nu is er een galerij met foto's aan verbonden waarin we keurig foto's hebben staan, gaat ook zonder problemen. Nu willen we graag een klapmenu maken in de galerij. Een menu aanmaken in de galerij gaat wel, echter zonder klapmenu, ( ook even een probleem) maar het menu wat je krijgt als je galerij als "moeder" neerzet , krijg je subpagina's met alleen schrijfmogelijkheden, dus er kunnen geen foto's in geplaatst worden. Weet iemand hoe dit werkt?
Dus enerzijds, een klapmenu onder het kopje Galerij en daadwerkelijk bladzijde aan toevoegen waar foto's in geplaatst worden?

Wie o wie kan ons helpen. Bvd Hans

Verwijderd

Topicstarter
Je kan de website in zien op *snip*

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 10-01-2012 19:12 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi en welkom op GoT :w

Neem even onze Quickstart door en concludeer even met mij dat (o.a.) het ontbreekt aan eigen inzet en dat nergens blijkt wat je zelf hebt geprobeerd, gezocht, gevonden, etc. Verder is 't linken naar je site ongewenst (zie spam). We verwachten hier een uitgeklede(!) testcase met daarin enkel-en-alleen relevante code om je probleem te demonstreren.

Al met al valt dit onder Kan iemand even...? en neigt 't ook nog eens naar 3rd party support (zie Wordpress support). We hebben 't hier over zélf maken/ontwerpen/bouwen/etc.

Laat dit je niet demotiveren op GoT te komen; we hebben wel wat regeltjes inderdaad maar als je die eenmaal kent (of je hanteert gewoon de voorgenoemde quickstart bij 't openen van een topic) dan zul je merken dat 't hier best aardig toeven is :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 10-01-2012 19:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.