Toon posts:

Samsung ps42c450b1w op internet???

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Begin vorig jaar heb ik een Samsung ps42c450b1w plasma tv hangen in de huiskamer.Nou wil ik hier graag internet op hebben.Maar nu is mijn vraag,

De tv is NIET voorzien van een ethernet aansluiting maar wel van een usb 2.0 aansluiting.Is het mogelijk om hier een usb wifi ontvanger in te prikken en zo te kunnen internetten of moet ik hiervoor echt een pc aansluiten?Ik heb inmiddels ook de software geupdate naar de laatste versie. Misschien dat jullie hier iets meer over weten want ik kan er niet zo veel over terug vinden.

Mvg,

Daniel

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-12 18:52

mr.paaJ

generatie cmd+z

Daarvoor moet je je PC aansluiten. Ik zou het verder afraden ivm de plasma techniek, die blijft gevoelig voor langdurig of herhaaldelijk stilstaand beeld.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De USB aansluiting is voor films. Dat had je in de handleiding of via http://www.samsung.com/uk.../PS42C450B1WXXU-techspecs zo kunnen nagaan.

Verder is niet in je topicstart te zien wat je zelf aan vooronderzoek hebt gedaan. Ik wil je verzoeken voortaan de Quickstart te gebruiken als leidraad bij het maken van een nieuw topic: Het algemeen beleid .

Slotje.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.