Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Isotope probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

• eXeCuzeje
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-11 08:20
Beste tweakers!

Ik zit met een probleempje, ik krijg de jquery plugin isotope maar niet werkend.
Ik moet wel even mededelen dat ik niet echt een developer ben, maar meer een designer. Dus waarschijnlijk is het een heel simpel probleem wat voor mij toch een beetje mijn petje te boven gaat.

Het betreft de volgende pagina:

*snip*

Zoals je ziet heb ik hier verschillende list items, om mijn portfolio items onder te verdelen in categorieën.
Echter gebeurd er niks als je op 1 van deze items klikt.

Het betreft de volgende plugin:

Demo: *snip*
Doc: *snip*

Alvast vriendelijk bedankt!

Gr noobje eXeCuzje O-)

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 10-01-2012 19:11 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit valt onder Kan iemand even...?; los van 't feit dat we hier "uitgeklede" testcases verwachten (en dus niet complete alles-erop-en-eraan websites, maar enkel de benodigde/relevante code om je probleem te demonstreren; anders valt 't onder spam).
Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan wel onze Quickstart, want los van wat ik eerder noemde zul je daar lezen dat ik nog een aantal zaken in je topicstart mis zoals wat je zelf hebt geprobeerd/gezocht/gevonden etc. ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.