Ik heb een Optiarc 7260S dvd drive in m'n pc (W7 64-bit), maar als ik er een andere disk in doe refresht hij niet. 'T ding blijft dan aangeven dat de disk die ik daarvoor er in had er nog steeds in zit. Als ik de pc herstart gebeurt dit niet. Heeft iemand een oplossing?
Ik ken het verschijnsel ook wel maar verlies er geen slaap over. Helpt het als je de schijf vanuit de software/Windows uitwerpt door de tray te laten openen?
Dat is de autplay/autostart van de drive die uitstaat. En die moet je voor die drive dus weer aanzetten: klik
Ey!! Macarena \o/
Ik heb ditzelfde probleem met mijn Windows 7 x64. ik heb op het moment geen DVD brander meer, puur en alleen omdat ik vergeten was dat een mooi nieuw i7 moederbord dat ik toen kocht...geen IDE had 
Bij PowerISO virtual drives heb ik dit probleem wel. Ik heb ooit naar autoplay gekeken, maar dit werkte voor mij in ieder geval niet. Ik heb hier toen verder geen oplossing voor gezocht.
Bij PowerISO virtual drives heb ik dit probleem wel. Ik heb ooit naar autoplay gekeken, maar dit werkte voor mij in ieder geval niet. Ik heb hier toen verder geen oplossing voor gezocht.