Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een link doorverwijzen naar website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zoek iemand die mij wat meer kan vertellen over het doorlinken van een website-adres naar een ander adres.

Op dit moment is een klant van mij niet tevreden over de bereikbaarheid van haar website. Haar website heeft een "kinderlijke" naam waardoor ze moeilijk te vinden is op google/internet.

Voorbeeld:

Link1 : Annetskindercresj.nl <--- cresj natuurlijk express verkeerd gespeld zodat het kinderlijker word
Link2 : anettskindercreche.nl <-- makkelijker te zoeken

In het bijzonder zoek ik naar een " goedkope " oplossing om ervoor te zorgen dat link 1 doorlinkt naar link 2, waardoor ze op beide adressen gevonden kan worden, maar ze allebei naar annetskindercresj uiteindelijk gaan :)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het domein is niet per se de oorzaak van de slechte vindbaarheid. Verdiep je maar eens in SEO (<-- zoekterm).

Overigens kun je op het 2e domein gewoon een 'redirect' (<-- zoekterm) plaatsen. Dat kun je zelf met PHP/HTML/Javascript en sommige providers ondersteunen het standaard al.

[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 07-01-2012 07:04 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron