Ik heb sinds kort een SSD gekocht, en heb daar Windows 7 (64 bit) op geïnstalleerd. Bij het installeren merkte ik al iets op, want na het laden van de installatie DVD voor Windows 7, gaf de install een error dat die de geen driver had voor de DVD-speler (waar die dus al mee geboot had
). Om toch te kunnen installeren had ik van een vriend een externe USB DVD-speler geleend.
Maar nu ik Windows 7 heb geïnstalleerd en de driver voor mijn chipset te hebben geïnstalleerd ziet Windows de DVD-speler nog steeds niet, maar ik weet wel 100% zeker dat die het doet, want op mijn gewone harde schrijf heb ik nog mijn oude install opstaan, ook Windows 7 64-bit (wel een andere install), en daarmee kan ik nog wel mijn DVD-speler zien en gebruiken.
Heb deze mogelijk oplossing van mircosoft al zonder succes geprobeerd.
Maar nu ik Windows 7 heb geïnstalleerd en de driver voor mijn chipset te hebben geïnstalleerd ziet Windows de DVD-speler nog steeds niet, maar ik weet wel 100% zeker dat die het doet, want op mijn gewone harde schrijf heb ik nog mijn oude install opstaan, ook Windows 7 64-bit (wel een andere install), en daarmee kan ik nog wel mijn DVD-speler zien en gebruiken.
Heb deze mogelijk oplossing van mircosoft al zonder succes geprobeerd.
[ Voor 9% gewijzigd door kwinvdv op 07-01-2012 04:05 ]