Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW/bug] Filter op geheugen correctie codes

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:28

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
Filteren kan door middel van
[wel/niet], [of/en] op de termen
Error Correcting Code
Registered

Filteren op wel, en, ECC geeft ook resultaten van geheugen dat registered is. Het lijkt dus dat de registered term niet wordt meegenomen in de filter ipv dat die uitgesloten wordt.

Het lijkt me logischer dat dit twee losse filters worden waar wel/niet wordt gefilterd op de aan- of afwezigheid. Ik verwacht namelijk niet dat gebruikers op zoek zijn naar geheugen dat oftewel ECC danwel registered is. Terwijl een filter op geheugen dat wel ECC maar niet registered is wel nuttig is.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De en/of-keuze is irrelevant zolang er niet meer dan 1 keuze is opgegeven. Er wordt niet gefilterd op "+ecc -registered". Het formulier zou ook zodanig complex worden als we daar ondersteuning voor moesten maken, dat ik dat voorlopig niet zie gebeuren :)

Als work-around kan je trouwens wel als keyword dit doen: "ecc NOT registered", maar dat komt dan meer toevallig omdat de query-taal van Lucene dat ondersteund en die specificaties ook als tekst zijn geindexeerd :P

Desalniettemin is het verder volgens ontwerp uitgewerkt.

Dit topic is gesloten.