[iPhone 4] Wekkerproblemen januari

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Vanwege de problemen in januari 2011 met de iPhone wekker, heb ik afgelopen dagen een Nokia als reservewekker gebruikt naast de iPhone wekker.

Uiteraard gingen beide wekkers afgelopen dagen gewoon af, dus ik besloot gisteren om alleen de iPhone wekker te gebruiken. Murphy's Law trad meteen in werking: de wekker van de iPhone deed niets en ik stond te laat op. Het icoontje van de wekker stond vrolijk in beeld en de wekker was wel gewoon ingesteld. Proef op de som genomen en een nieuw wekker item ingesteld: wekker doet het niet.

Het liefst zou ik terug willen naar iOS4. De enige reden dat ik heb geupgrade is om er zeker van te zijn dat de wekker het goed zou doen, maar dat heeft dus niet geholpen. De wekker doet het gewoon niet meer. Daarbij heeft iOS5 veel meer problemen gebracht: in landscape is het touchscreen niet goed gecalibreerd; draaien tussen landscape en portrait duurt erg lang en de telefoon loopt vast als je op die hinderlijke newsstand klikt.

Overigens heb ik na de iOS5 upgrade mijn instellingen van scratch opnieuw opgebouwd, er is dus geen zooi overgebleven uit iOS4 die van invloed kan zijn. Ook is er geen root, jailbreak of tralies toegepast.

Kan ik terug naar iOS4 zonder de zogenaamde SSH blobs?
Vanaf welke datum doet de wekker het weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:35
Ik heb hetzelfde probleem. Erg jammer. Nog meer mensen die WEER dit euvel ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Met iOS4 of iOS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 20:40
Geen probleem hier, gewoon wakker gemaakt om 8.00uur. :( Sleep cycle werkt dat dan wel bij jullie?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>