ik zit met een vraag/probleem. Recent zijn wij verhuisd en overgestapt op ziggo. Daarbij ook een gratis wifimodemin de meterkast. Voor de laptops en de desktop in het kantoor beneden geeft die voldoende signaalsterkte af om goed hun werk te doen. Voor boven op zolder (kamer van de kinderen) verwacht ik wel iets meer problemen, maar dat moet ik nog testen. een lastiger probleem is dat de meterkast echt geen ruimte heeft om onze oude nas op een praktische manier te bergen, terwijl ik deze wel graag weer in het netwerk zou opnemen. ik heb al even naar powerline gekeken en dan een switch/router op een andere plek, maar heb toch wel reserveringen of dit nu echt goed werkt. Het liefst zou ik een router in het systeem zetten die het draadloze signaal oppikt en daar dan de nas op aansluiten, maar ik heb na zoeken op internet niet gevonden dat er zoiets bestaat. Kent iemand een model router dat dit wel kan, of kan ik beter een nieuwe nas (die dus nu in een router of modem geprikt moet worden) kopen of toch voor de powerlineoptie gaan?
ja, dat is een optie. Is dit ook een idee? deze (of iets gelijkwaardigs) zonder draad in het netwerk inzetten en daar de nas in aansluiten?
pricewatch: TP-Link TL-WA901ND
pricewatch: TP-Link TL-WA901ND