Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onfatsoenlijk en frustrerend KPN gedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

Verwijderd

Topicstarter
Wegens langer verblijf in het buitenland had mijn dochter haar Tele2 telefoonabonnement opgezegd.
Toen volgde een verrassend e-mailtje van KPN met slechts twee zinnen : “U hebt uw abonnement gewijzigd. Vanaf nu is uw gewijzigd abonnement actief."
Voor de duidelijkheid, dit moest slaan op haar ADSL-Go (HetNet) internetabonnement.
Onmiddellijk per e-mail aan afzender om opheldering gevraagd.
Geen enkele reactie op ontvangen.
Wel volgde een week later een factuur voor “ADSL Instap Surfen zonder vaste lijn” en werd het duidelijk hogere bedrag dan ze gewend was, afgeschreven.
Nu was de maat vol. Een aangetekende brief met uitleg, bezwaarmaking en opzegging van welk abonnement dan ook naar KPN T.a.v. Klantadministratie Postbus 2547 3500 GM Utrecht gestuurd.
Ook hierop tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Bedrag gestorneerd.
Wel komen herinneringen binnen met het "dreigement" om de diensten na betaling weer te herstellen.
In deze fase een extra stimulans dus om te blijven storneren.
Meerdere telefoontjes met KPN volgden waarin meelevende medewerkers onmiddellijk de koe bij de horens zullen vatten. Nee, nu zal het goed komen.
Deze mensen werken klaarblijkelijk in het luchtledige, want door KPN gestuurde brieven staan weer haaks op de telefonisch gedane toezeggingen.
En dat voor een bedrijf dat communicatie als core-business heeft. Ze behoren zich te schamen !
Bij KPN ook de algemene vraag gesteld of het opzeggen van een Tele2 telefoonabonnement van invloed is op een KPN-internetabonnement.
Antwoord van *KNIP: "Het levert geen enkel probleem voor uw Internetaansluiting van KPN als u bij Tele2 de telefonie opzegt."
Kortom, technisch klopt het wel bij KPN, maar administratief is het een incompetente ballentent.
Wee je gebeente als je bij of in de buurt van KPN een mutatie te weeg brengt.
Enige tijd geleden belde een commerciële KPN-medewerker ons met het verhaal dat internetbankieren via hun koperdraden toch wel erg onveilig is, glasvezel is veel veiliger, aldus de man.
Wat een schandalige bangmakerij !
Uit pure solidariteit met mijn dochter heb ik nu ook mijn telefoon- en internetabonnement bij KPN opgezegd.
Aan nummerportering, waarvoor de medewerking van KPN nodig is, waag ik me vanzelfsprekend niet. Dan maar iedereen van een gewijzigd nummer op de hoogte stellen.
Kortom onze frustratie is huizenhoog, dat zal u duidelijk zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door IEF op 06-01-2012 23:31 ]

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:37
Als hetnet destijds verschillende tarieven hanteerde voor abos met en zonder vaste telefoonlijn is het vrij logisch dat het tarief omhoog is gegaan. Dat een medewerker dat toevallig niet weet komt omdat het een eeuwen oud abo betreft wat al een tijdje niet meer bestaat. Als je aan de telefoon net zo gefrustreerd bent als hier begrijp ik ook dat je niet veel verder bent gekomen. Waarom je wel de telefoonlijn opzegt en niet het internet abo is me ook een raadsel.

Ik zie niet echt een vraag maar ik gok dat als je gewoon direct na het ontvangen van de mail gebeld had en rustig had gevraagt wat er aan de hand kan zijn je een stuk verder gekomen was.

...

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:59
Wat wilt u precies bereiken met dit topic?

[ Voor 20% gewijzigd door Korvaag op 06-01-2012 22:41 ]

UNOX: The worst operating system

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Welkom in de fabeltastische wereld van big corporates, waarbij de ene helft hun toko aan de ander helft heeft ge-outsourced en vice-versa.
Waarbij de enige klant die met fatsoen behandeld wordt, 'aandeelhouder' heet. })

Mooie Plaatjes   

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je had beter even tot 10 kunnen tellen, wat moeten wij nou met deze brok frustratie?

Ps. Waarom het directe mailadres van een KPN medewerker vermelden?

[ Voor 29% gewijzigd door Wolly op 06-01-2012 23:26 ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

GoT is een discussieforum, geen klaagbaak.

Naast het feit dat er een hele hoop informatie mist (wat komt er nu eigenlijk uit de gesprekken met KPN naar voren: het is totaal onduidelijk of er nu wel of niet een ADSL abonnement aanwezig is?), gaat het hier puur om je 'ei' kwijt te kunnen, en dat is niet de bedoeling.

Het is zo niks meer dan een lange rant zonder enig nut, dus je topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.