Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surepower
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06-2020
ik heb mijn hannspree gereroot daarna wilde ik er android market er op plaatsen, maar kreeg eerst vandaag een upgrade binnen van hannspree? die er eerst opgezet, nu kan als ik reboet alleen nog in de recoverymode komen ,de hannspree start niet meer normaal op, wie helpt deze ondeskundige weer op pad en help hem om goet een goed lopend systeem van te maken met google android 3.3

Please Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:58
Wellicht heb je hier wat aan. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 17:01
Dus je tablet gaat tijdens het opstarten altijd naar de recovery en kom je niet voorbij het hannspreelogo?
De "recovery bootloop" heb ik al zovaak gehad, in CWM kies je voor "mount usb" en zorg je er voor dat je tablet met je PC is verbonden. Zet nu in de root van je tablet (niet op je SD) een nieuwe recovery update.zip (bijv. CWM5 zoals te vinden op slatedroid) en flash deze update.

Werkt dit niet? (bij mij wel) flash dan de de laatste officiele update.zip van hannspree zodat alles weer "stock" is en herhaal het root proces.

(dit had je ook in het hannspreek topic mogen plaatsen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surepower
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06-2020
Beste ApOE em mtr33

kan ook de mountusb niet uitvoeren, kan er wel op klikken ,geeft dan "- unmount" en niets op PC, ik heb eerder geprobeerd de recovery bootloop te starten, zowel automatisch handmatig, met als gevolg dat ik nu helemaal niets meer kan doen, Ik zit vast en kan geen kant op, wie kan mij uit dit probleem helpen???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 17:01
Waar zit je nu in vast?
Als je via CWM je USB niet kan mounten (USB drivers geinstalleerd?) dan wordt het lastig om zo een update.zip op je tablet te zetten om die vervolgens via CWM te flashen.

Toen ik voor het eerst een cwm-bootloop had heb ik een nieuwe recovery update.zip "gepushed" via ADB maar dit zou niet nodig moeten zijn als je nog gewoon in CWM kan komen.

Wellicht dat je middels een Nvflash (hiermee flash je de stock 1653 partities terug) de boel weer op gang kan krijgen, maar dit weet ik niet zeker..!

Denk dat het voornaamste is om te proberen je usb werkend te krijgen in cwm en/of om hier te lezen..