Toon posts:

Windows wil niet starten na update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Windows wil niet meer opstarten na het updaten van het systeem.
Er komt dan een bootmem error. Maar als je dan windows opnieuw instaleerd doet hij het weer gewoon todat je weer gaat updaten. Is hier een fix voor? Of hoe kun je dit fixen?

Mvg,
Thom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 14:52
Wat voor een error krijg je, welke Windows? Misschien kun je het probleem iets beter omschrijven, hier kun je niet heel veel mee namenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En geef gelijk eens even de specificaties van het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows 7 32x
We hebben windows op die computer geinstalleerd. Hier na geupdate. Toen starten die niet meer op. Hierna hebben we het nog een keer geinstalleerd en de computer starten zonder updaten wel gewoon opnieuw op. Alleen als we dan weer updaten deed die het niet meer!

Intel Pentium 4 3200 MHz
ASUSTeK Computer INC. P5GD1 PRO
1gb ram

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Je zei dat je een bootmem error kreeg, ook nog met een bepaalde foutcode of iets dergelijks? wat krijg je precies in beeld, zou je dat hier neer kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net opgestart en op dit moment hangt hij bij 'Windows Starten'. Alleen dit komt in beeld het windows vlaggetje nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Windows 7 op een pentium 4 processor, ik heb geen idee als dat goed gaat werken. Je zou systeem herstel kunnen doen en kijken of Windows dan wel weer opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt. Ja want hij heeft het tot 2 maanden geleden wel gedaan. Nou wilde ik de computer voor een vriend van mij installeeren omdat wij hem niet meer gebruikte doet die dit. P.s. Toen der tijd konden wij hem gewoon updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Je zou ook de hardeschijf en het geheugen kunnen testen met bijvoorbeeld hirens boot cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe wil ik dat doen als de computer niet op start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Het is een cd waarvan je kunt booten met diverse tooltjes, zoals memtest en hardeschijf test tools. Je kunt een iso downloaden van http://www.hiren.info/pages/bootcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankuwel
Pagina: 1