Nieuw tweakproggie voor GeForce 2 MX, maar wat?

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Aangezien ik binnenkort mijn blue orb + Artic Silver Thermal Adeshive binnenkrijg, ga ik lekker oc'en met mijn kaartje, maar ik zit nu met een klein probleempje, mijn tweakproggie wil niet meer verder als 200 MHz memory clock :(. Ik vind het een heel goed proggie voor mijn videokaart, alles is heel simpel in te stellen, maar ik moet dus overstappen op een ander goed proggie. Wat vinden jullie een goed proggie?

P.S het moet de refresh rates kunnen instellen en liever ook nog de resoluties en de kleuren.

Wie helpt me?

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je ECHT hoger wilt:
start>uitvoeren>

rundll32 nvqtwk.dll,NvHWCtl

erin copy-pasten, uitvoeren en hij wil tot 275-250
pas er wel mee op, niet meteen op 275-250 zetten

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Powerstrip :) of Geforce Tweak Utility:9

• frennek
Dat heb ik gedaan, maar er gebeurd niks.

Ik gebruik 3D Turbo 2000, maar andere gasten met een MSI kaart en dit proggie kunnen hun mem tot 220 oc'en:?:?.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16
Ik heb een MSI 8818 Geforce 2MX en ik heb ook dat 3D!Turbo 2000 proggie. Bij mij gaat de Mem-knop tot 250MHz en de Core-knop tot 255MHz. Niet dat ik mijn kaart zover krijg, maar de instelling gaat in ieder geval zover.:?

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kun je niet gewoon naar
eigenschappen van beeldscherm>instellingen>geavanceerd>geforceMX>additional properties>hardware options?

anders moet je effe coolbits uitvoeren > search

• frennek
Het is al gelukt met dit proggie. Ik heb gewoon deze gedeinstaleerd en een nieuwe gedownload en erop gezet. Nu kom ik met de MEM tot 250 MHz en de CORE tot 255.

Nu wachten tot mijn Blu Orb en Adeshive :P.
Pagina: 1