Toon posts:

3d van laptop op Philips PFL7606

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een 3d film via mijn laptop af te spelen op mijn 3d tv (philips PFL7606).
Hiervoor gebruik ik Power DVD 11, maar helaas blijkt dit niet te kunnen op een Philips 3d TV (info afkomstig van support van Philips). Ik heb tevens een Bluray speler van Philips (BDP6000) met USB aansluiting. Heeft iemand een idee hoe ik het beste een gedownloade 3d film kan afspelen op mijn 3d tv? Zelf zit ik te denken om een externe harde schijf te koppelen aan mijn blu-ray of een NAS aan te schaffen. Iemand tips?

Alvast dank voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik heb hier een Samsung 3D tv.
Als ik mijn pc met hdmi aan de tv aansluit en bijvoorbeeld met VLC een gedownloade 3d film afspeel krijg ik in VLC 2 beeldjes langs elkaar. De TV kan dit omzetten naar 3d. Waarschijnlijk gaat dat ook zo bij Philips?

Er zit op mijn afstandsbediening een 3D knop, als ik deze indruk krijg ik een aantal opties.
2d-3d ( ziet er vaak niet al te best uit ) - beeld door de helft knippen en boven elkaar plakken ( deze gebruik ik dus, en zo krijg je dus 3d ) - of als de film 2d en 3d ingebouwd heeft kan ik switchen ( alleen op een echte blu-ray )

Dus probeer VLC player eens als deze 2 beeldjes langs elkaar afspeelt, zoek dan de optie op je tv dat hij hiervan 3d moet maken.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.
Van de Philips Support afdeling heb ik vernomen dat het überhaupt niet mogelijk is om een 3d via je laptop af te spelen op elke Philips TV, dus ben bang dat het ook met VLC niet zal lukken. De tv heeft ook geen 2d naar 3d convert optie. Ik denk dat ik voor de optie ga om een harde schijf met usb te koppelen aan mijn blu-ray speler en dan de film af te spelen via mijn blu-ray speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:39:
Bedankt voor je reactie.
Van de Philips Support afdeling heb ik vernomen dat het überhaupt niet mogelijk is om een 3d via je laptop af te spelen op elke Philips TV, dus ben bang dat het ook met VLC niet zal lukken. De tv heeft ook geen 2d naar 3d convert optie. Ik denk dat ik voor de optie ga om een harde schijf met usb te koppelen aan mijn blu-ray speler en dan de film af te spelen via mijn blu-ray speler.
Als je tv die optie niet heeft is dat de enigste en laatste optie waarschijnlijk.
Dan moet je blu-ray speler de video converteren naar 3d.

Hoor graag of dat wel lukt!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 7606 kan inderdaad alleen maar 3D afspelen vanaf beperkt aantal bronnen.

Zover ik weet;
HDMI
Tuner
En NetTV.

Zelfs via USB direct aan de tv kan het niet, al heb ik op het Philips forum gelezen dat dit er aan komt dit jaar dmv een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren inderdaad ook met Philips gebeld en ze zijn inderdaad bezig met een update, zodat je het via een usb kan koppelen aan je tv. Ik heb nog geen HDD en twijfel of het uberhaupt wel mogelijk is om deze via mijn blu-ray speler te koppelen aan mijn tv en op die manier de 3d film af te spelen. Heeft een van jullie ervaring of kan iemand bevestigen dat dit via een 3d mediaplayer zeker kan en welke ik dan moet aanschaffen? de reviews van de prodigy zijn niet al te positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Antony,

Ik heb nu een SBS 3d film gedownload en dat werkt inderdaad prima met VLC player en TV op 3d instellen met beeld naast elkaar. Je had dus toch gelijk, alleen was het niet mogelijk met de 3d film die ik had gedownload. Je moet echt een SBS film downloaden, dat ziet er super uit ja. Ik krijg alleen de ondertiteling niet recht. heb jij enig idee hoe je dit in VLC in moet stellen? Ik kan de ondertiteling wel uitzetten, maar als hij aan staat wordt hij op mijn tv ook in tweeën gedeeld en dat kijkt niet echt prettig. Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 3dSubtitler zou je dit moeten kunnen doen;
http://www.3dsbs.com/3d-s...can-make-3d-subtitle.html

offtopic;
Dit is trouwens wel leuk voor je tv;
http://www.netdata.be/tv/
https://github.com/netdata/pcremote

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 18:10 ]

Pagina: 1