levertijden topic playbook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waarom topics zoals het levertijden topic van de playbook in het telecom providers forum geplaatst worden. Dit tablet heeft alleen wifi, en heeft dus niks met telecom providers te maken. Volgens het beleid van dat forum past het er ook niet in, maar het is toch door een mod doelbewust daarheen verplaatst.

Persoonlijk vind ik het een vrij onlogische plek, maar er zal dus wel een logische reden achter zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Eigenlijk is er geen enkele logische plek voor levertijden-topics. We hebben intern regelmatig discussie over waar de levertijden-topics het beste passen en keer-op-keer komen we, bij gebrek aan beter, bij Telecomproviders uit. Dat forum ligt er nog het dichtst tegenaan, de andere fora gaan vooral over techniek en ervaringen en niet over levertijden. Levertijden is iets wat min-of-meer met providers en/of webshop samen hangt, vandaar dat we daar in het verleden voor hebben gekozen.

Als je vindt dat de levertijden-topics elders beter passen: overtuig ons, we staan open voor suggesties.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We hebben ervoor gekozen om prijzen voor levertijden en prijzen in TP te zetten, omdat ze origineel alleen voor smartphones bedoeld waren: daarbij worden veel prijzen en leveringen in verband gebracht met telecomproviders, die de toestellen leveren. Omdat we de boel niet door elkaar willen gooien, hebben we ervoor gekozen om alles levertijdentopics in TP te zetten, zodat ze niet verspreid door heel Mobile staan. Sowieso hebben ze in de techfora niets te zoeken, want het heeft weinig met de apparaten ansich te maken.

We zijn ons er van bewust dat het niet ideaal is, maar dit lijkt ons vooralsnog de beste oplossing. Er wordt intern ook over gediscussieerd, maar we komen er niet echt uit. De boel bij elkaar gooien lijkt ons niets, met name omdat die topics van bedenkelijk niveau zijn, en mensen er (uit frustratie of blijdschap) een hoop kansloze dingen posten.

Aargh, pven was me alweer voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:13:
[...]

Ze willen die topics niet hebben -O- ;(
Ja het is inderdaad niet altijd het hoogste niveau. In principe is tweakers natuurlijk een techneuten forum. Maar iedereen hier kent het gevoel als er nieuw speelgoed uitkomt, onderweg is, afgeprijsd is, of god forbid uitverkocht. Die vreugde en frustratie hoort er toch ook een beetje bij?
Pagina: 1