Leverancier print Inkt Navulset

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn kantoor een paar HP (A1 & A4) printers staan, maar HP levert de inkt cartridges niet meer.

Weet er iemand waar je goedkoop inkt navul sets kan kopen ?
OF een fabrikant (anders dan HP) van inkt cartridges ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Klik

Wellicht handig als je voortaan eerst even de algemene regels doorneemt. ;) Wat zijn de typenummers van de printers bijvoorbeeld, wat heb je zelf al gezocht en gevonden ?

[ Voor 73% gewijzigd door Perkouw op 06-01-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Perkouw schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:52:
Klik

Wellicht handig als je voortaan eerst even de algemene regels doorneemt. ;) Wat zijn de typenummers van de printers bijvoorbeeld, wat heb je zelf al gezocht en gevonden ?
ik moet toegeven, ik had mijn start post beter iets anders opgemaakt.

Feit is dat ik BETROUWBARE goedkope leverancier(s) zoek. (hoeft geen internetwinkel te zijn)
Er zijn zat internetwinkels, maar ik kan nooit weten welke betrouwbaar zijn, zonder je te bevragen op het net.
Verder koop ik vast meer aan dat een thuisgebruiker, een zaak die enkel aan professionele gebruikers levert is misschien nog meer aangeraden. (maar dat is geen eis)

Welke inkt ik juist nodig heb kan ik zelf wel opvragen bij de leverancier, het is maar kwestie van even te mailen. ;)

mensen die nog betrouwbare ondernemingen & merken (thuismerk) inkt kennen.
let me know :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf haal ik mijn inkt altijd naar alle tevredenheid bij 123inkt.nl

Gigantisch assortiment en van de meeste printers zowel origineel als imitatie verkrijgbaar voor een mooie prijs... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Welke types heb je precies staan?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de 6 bestellingen zijn er 2 fout gegaan en is maar 1 opgelost door 123inkt (dat is mijn eigen ervaring). Voor de rest lees ik wel positieve dingen over ze, dus ht is aan jou de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardusk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-04-2021
Ik heb nog nooit vervelende ervaringen met 123inkt.nl gehad terwijl ik er toch wel redelijk vaak wat bestel.

En ze hebben inderdaad een groot assortiment van bijna alle printers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:26:
van de 6 bestellingen zijn er 2 fout gegaan en is maar 1 opgelost door 123inkt (dat is mijn eigen ervaring). Voor de rest lees ik wel positieve dingen over ze, dus ht is aan jou de keuze.
Met foutafhandeling van 123inkt heb ik geen ervaring, het is bij mij nog nooit fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55

Quad

Doof

Sowieso 123inkt.nl.. Eerste keer vooraf betalen, daarna is het ook mogelijk om achteraf te betalen. met betalingstermijn van 14 dagen.
Maar nog steeds is het de vraag, om welke type printers gaat het?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

mensen die nog betrouwbare ondernemingen & merken (thuismerk) inkt kennen.
let me know
Nee.

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic.

Sowieso is het vrij zinloos om naar ervaringen te vragen voordat je ook maar opgezocht hebt exact wie in staat is om de (blijkbaar vrij obscure) cartridges te leveren. Begin dat eens op te zoeken, en doe dan zelf de moeite om ervaringen te zoeken met de bedrijven die jouw cartridges kunnen leveren.

Dat gedaan en nog steeds niet duidelijk? Ervaringen met winkels worden op GoT gepost in Shopping Forum. Begin eens met de winkels die je gevonden hebt daar op te zoeken...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.