vreemde vlekken in beeld?

Pagina: 1
Acties:

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 13:00
hallo, ik heb eigenlijk sinds het begin van dat ik deze computer heb heel af en toe vreemde vlekken in beeld. wat zou het kunnen zijn, en zou het kwaad doen?

Afbeeldingslocatie: http://i1135.photobucket.com/albums/m631/patdoom/vreemdestrepen.png

als ik hem sleep, sleept hij mee. het is zeldzaam maar komt toch af en toe voor.
ook heb ik wel eens een probleem gehad met bf3. op het achtergrond had ik zo iets vaags, en kickte bf3 me eruit vanwege een hack, restart computer zodat er niks meer was, en gebeurde het niet meer.
die vage strepen gebeuren niet alleen bij battlefield ;)

specs:
#Product
1Western Digital Caviar Blue 6Gb/s WD5000AAKX, 500GB
1Cooler Master HAF 912 Plus
1Zalman CNPS10X Performa
1Intel Core i5 2500K Boxed
1OCZ ZS Series 650W
1Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
2Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e
1Asus P8Z68-V
1samsung bluray speler
1windows 7 home premium (GB OEM) 64 bit
Bekijk collectie
Importeer producten

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-02 12:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heel raar dat je die vlekken in een screenshot kon nemen. Gebeurt het alleen als je gegamed hebt (BF3 zo te zien)? Ik zou zeggen, kijk eens naar je temperaturen in-game.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Tja als het probleem meebeweegt met dit programma, dan zit het probleem in het programma. Als dat het niet zou doen zou het een probleem met je videokaart kunnen zijn, amar dat lijkt dus niet aannemelijk.

Over BF3: Maak je geen zorgen, waarschijnlijk een admin die grappig dacht te zijn of toevallig een foutje ergens in het spel of op jouw pc.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• megadoom
Mavamaarten schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:45:
Heel raar dat je die vlekken in een screenshot kon nemen. Gebeurt het alleen als je gegamed hebt (BF3 zo te zien)? Ik zou zeggen, kijk eens naar je temperaturen in-game.
nee het is volledig random zover ik het weet, temperaturen komen vrijwel nooit boven 74 graden. ook cpu stock max 46 graden, nu op 4.2 ghz max 54 graden.
Liveshort schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:45:
Tja als het probleem meebeweegt met dit programma, dan zit het probleem in het programma. Als dat het niet zou doen zou het een probleem met je videokaart kunnen zijn, amar dat lijkt dus niet aannemelijk.

Over BF3: Maak je geen zorgen, waarschijnlijk een admin die grappig dacht te zijn of toevallig een foutje ergens in het spel of op jouw pc.
het komt vrijwel overal, ik heb het ook wel eens op windows aero gehad.
en dat gekick was op verschillende servers inclusief got server, daar ligt het ook niet aan ;).

[ Voor 41% gewijzigd door megadoom op 06-01-2012 16:51 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-02 12:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

megadoom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:49:
[...]

nee het is volledig random zover ik het weet, temperaturen komen vrijwel nooit boven 74 graden. ook cpu stock max 46 graden, nu op 4.2 ghz max 54 graden.
Het zou iets met je VRAM te maken kunnen hebben aangezien het vaker voorkomt...
Kan je de grafische kaart in een andere PC testen?

Android developer & dürüm-liefhebber

• megadoom
Mavamaarten schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:53:
[...]

Het zou iets met je VRAM te maken kunnen hebben aangezien het vaker voorkomt...
Kan je de grafische kaart in een andere PC testen?
heb geen pci-e computers hier. mn pa heeft nog al verouderde computers ;). maar al zou het kunnen wat ik eerder had gezegt, zou ik er een week op moeten zitten voordat ik er een probleem merk, en crossfire gaat dan helaas zeker niet :(. maar zou het kwaad kunnen voor mijn computer?

• megadoom
Net een bsod gekregen; bbcode:18

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-02 12:16

Fresh

nee is nee

probeer eens je ram te testen met http://www.memtest.org/

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

megadoom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:49:
[...]

[...]

het komt vrijwel overal, ik heb het ook wel eens op windows aero gehad.
en dat gekick was op verschillende servers inclusief got server, daar ligt het ook niet aan ;).
Als het op meerdere programma's voorkomt, waaronder Aero, dan zou er toch wel eens iets mis kunnen zijn met je videogeheugen. Zoals hierboven: Zoek even iemand die bereid is je kaartje te testen.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• megadoom
zijn er programmas om het ram van de graka's te testen? zit nu helaas niet meer achter mn computer, kan het maandag weer testen. nog iets, het komt echt alleen voor in internet explorer/msn/aero enzo. nooit echt games.
Pagina: 1