Sinds gister aangesloten op glasvezelnet van KickXL. Kan echter niet inloggen op het netwerk. Ktijg steeds de melding: "Geen verbinding mogelijk met netwerk". Als ik inlog op mijn "oude" netwerk, dan krijg ik zonder problemen verbinding.
Draadloos, bedraag? Wat voor router heb je etc,?
*knip*
Dat de TS zeer lui is wil niet zeggen dat je je hoeft te verlagen tot -zeer kinderachtig- gebruik van LMGTFY. Een TR aanmaken was nuttiger geweest en had je gesierd.
*knip*
Dat de TS zeer lui is wil niet zeggen dat je je hoeft te verlagen tot -zeer kinderachtig- gebruik van LMGTFY. Een TR aanmaken was nuttiger geweest en had je gesierd.
[ Voor 96% gewijzigd door Whieee op 06-01-2012 15:23 ]
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals je al eerder uitgelegd is, verwachten we iets meer inzet van onze gebruikers, en lukraak je vraag neergooien is dus niet de bedoeling. Daarnaast kunnen we je ook niet helpen als we geen specifieke informatie krijgen over de omgeving, wat je probeert, en wat er niet werkt.
Ik stel voor dat je Het algemeen beleid eens goed door gaat nemen. Daarna mag je het nog eens proberen.
Dit topic gaat in ieder geval dicht.
Ik stel voor dat je Het algemeen beleid eens goed door gaat nemen. Daarna mag je het nog eens proberen.
Dit topic gaat in ieder geval dicht.
Launching containers into space
Dit topic is gesloten.