Only dead fish go with the flow
dan zie je het wel, 'k moet alleen ff wat gratis webspace vinden voor die screens...
is in ieder geval de homepage van die patch
Hier zijn dan de screens:
(pas op groot)
[knip]zie beneden[/knip]
Verwijderd
Controleer je niet of je plaatjes het wel doen ofzo?Op donderdag 22 maart 2001 21:01 schreef Toiletman het volgende:
Ik heb dus een gamepje waarop bijna alle farms naar een food processing plant gaan met iets van 80 treinen... die food processing plant produceert 3300 ton food per maand, over m'n 4 baans kruising gaan iets van 24 treinen nu, 'k moet 'em nog verder uitbouwen, kijken bij hoeveel treinen hij vastloopt
Hier zijn dan de screens:
(pas op groot)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Bij mij niet, en als ik de link gewoon in de adres balk kopieer, dan bestaan die plaatjes niet eens...Op vrijdag 23 maart 2001 21:38 schreef The Dude het volgende:
bij mij werken de plaatjes gewoon.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
check hier:
rhuarc.homestead.com/
Verwijderd
maar die patch ziet er heel goed uit
Wat moet je in hemelsnaam met zoveel traindepots zo vlak bij elkaar??Op zaterdag 24 maart 2001 20:32 schreef Toiletman het volgende:
dan maar even op een site gepleurd, heb inmiddels ook een wood en paper line over de kruising lopen :)(nog niet op screens)
check hier:
rhuarc.homestead.com/
Toch wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben die van de rare kruizingen maakt
Zal binnenkort wel ff een paar pics op mijn site zetten
die traindepots zijn 'verplichte service stations' de treinen moeten daarin rijden en dan worden ze dus geserviced... was eigenlijk niet nodig omdat servicing uitstaat met de patch, maar dat is dus om breakdowns zoveel mogelijk te voorkomen.... je moet eens zien wat voor file d'r komt te staan als een trein een breakdown krijgt op dat station joh!Wat moet je in hemelsnaam met zoveel traindepots zo vlak bij elkaar??
Verwijderd
'k vind de patch trouwens wel cool, kan je wat meer concentreren op mooie routes maken enzo
Weet iemand wat ik daaraan kan doen?
gebeurt dit met of zonder patch?
misschien staat er een config file op readonly??
Ik heb geen geduld nee, sorryOp zondag 25 maart 2001 20:07 schreef LoekieLeeuw het volgende:
wat heb jij een gedult zeg...
gebeurt dit met of zonder patch?
misschien staat er een config file op readonly??
Alles staat niet op read only, met patch op win2k.
PS: je hebt een / ipv een . staan in je plaatje URL
[edit]
Je hebt het al aangepast zie ik...
grrrr pokke database, dubbelpost
8 treinen die graan en livestock aanvoeren, 4 treinen die steel aanvoeren
stuk of 10 goods treinen die goederen vervoeren
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Weten jullie eigenlijk of 'Chris Sawyer' (of iemand anders) er nog een vervolg van gaat schrijven?
Hij heeft immers wel Rollecoaster Tycoon uitgebracht terwijl ik toch meer zat te wachten op een phatte Transport Tycoon 2
Zie de FAQ op ChrisSawyer.com:Op maandag 26 maart 2001 12:07 schreef W-SurFeR het volgende:
Weten jullie eigenlijk of 'Chris Sawyer' (of iemand anders) er nog een vervolg van gaat schrijven?
Will Transport Tycoon be developed any further? Will there be a sequel?
The answer has to be "yes", but it could be many years further down the line before this happens.
Verwijderd
Euhz.. tja.. je mag hier geen illegale shit zeggen/posten/what ever. Dus euh... nou ja, we regelen wel wat.
Arnoud.
BTW de patch is wel cool, maar ik beschouw het een beetje als cheat daarom gebruik ik he meestal niet.
The cyclographing developer
TT voor windows kon je geloof ik kopen (oa bij Dixons)als collectors pack of zoiets, samen met Rollercoaster tycoon en nog een spel.Op maandag 26 maart 2001 15:36 schreef awraeven het volgende:
TTycoon voor Windows? Wanna have. Ik heb nu nog steeds de DOS versie. Als iemand mij hier meer info over kan verschaffen graag even een bericht op mijn msgboard.
Euhz.. tja.. je mag hier geen illegale shit zeggen/posten/what ever. Dus euh... nou ja, we regelen wel wat.
Arnoud.
The cyclographing developer
Verwijderd
MUAHAHAHA railroad tycoon is nog ouder dan transport tycoon man.Op maandag 26 maart 2001 13:34 schreef stunter het volgende:
Je hebt railroad tycoon dat zou de opvolger zijn van transport tycoon. Hij viel alleen zwaar tegen
Maar dit was ook drie keer niks.
Verwijderd
helemaal mee eens, alleen TT & TTD rulenOp dinsdag 27 maart 2001 13:27 schreef W-SurFeR het volgende:
Hij zal ook wel Railroad Tycoon II bedoelen: DOH!!!!!!!
Maar dit was ook drie keer niks.
die railroad tycoons waren echt om te huilen