Ik word hier toch wel een beetje triest van ... ik probeer serieus te melden dat ik te vaak een #55 krijg .. en dan wordt GVD mijn topic binnen 20 mins gesloten ... ik krijg 1 of andere vage reply dat als een forum veel posts krijgt ik 'shit' kan verwachten ... maar wat blijkt ... de meeste posts gaan over dat mensen zeiken dat je eerst 'search' moet gebruiken ... topics off-topic zijn enzovoorts ...Geplaatst door HlpDsK (Global mod - 9495) - woensdag 21 maart 2001 20:52
--------------------------------------------------------------------------------
yadda yadda . niks nieuws
Als al dat geziek nou 's zou stoppen en als iemand een vraagje stelt wat al 's geweest is er niet zo ontiegelijk DOM op gereageerd wordt, maar gewoon even verwezen wordt naar het oude (of meerdere) topics, dan is het probleem toch opgelost ...
Ik krijg ondertussen steeds meer het gevoel
dat er meer gezeken wordt dan dat er daadwerkelijk nuttige info 'overgedragen' wordt ...
neem nou als voorbeeld een thread over anodiseren ... (Zelf anodiseren?) ... phaedrus vraagt gewoon of iemand hier iets van weet ... en krijgt gelijk een reply dat ie eerst maar met google ofzo moet zoeken ... IS DIT FORUM ER NIET VOOR OM INFO UIT TE WISSELEN ?????????
Het irriteert me gewoon ...
dit topic zal ook wel weer in 30 mins gelocked zijn ... (ik zal geen nieuwe maken) ... ik hoop dat mijn punt een beetje duidelijk is
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW