- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Primary slave? of secundary master/slave probeer eens een andere kabel zou ik zeggen
Alle proemn in n drek
Pri master
Pri slave
Sec master
Sec slave
Allemaal hetzelfde probleem, lezen ok, maar sloom, schrijven=VAST!
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Proberen kan altijd. Als 't niet werkt heb je pech en moet je nog wat langer wachten.
Bekend probleem en GEEN oplossing.
Ben ik ff blij dat ik een SCSI-zip100 heb
Die pc MOET volgende week woensdag klaar zijn, INCLUSIEF interne zipdrive, maar ook een AMD Duron 700. Hebben alle Duron mobo's hetzelfde probleem? Ik hoorde iets over de VIA 686 north-, southbridge...
Waar vind ik die msi nieuwsgroepen?
Gerco.
Ik moet leren typen
Ik heb een KT7 en geen enkel probleemOp donderdag 22 maart 2001 21:07 schreef Gerco het volgende:
Hebben alle Duron mobo's hetzelfde probleem? Ik hoorde iets over de VIA 686 north-, southbridge...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ga naar www.msi.com.tw
Dan naar Download.
Dan kies je voor Drivers.
Dan 2de bestand van boven downloaden genaamd:
580_3011.exe
Dit bestand uitpakken en de setup gaan draaien.
Dan moet je de Miniport drivers installeren.
Bij mij kon ik toen de ZIP gebruiken alleen mijn SCSI gaat dan over zijn nek.
Succes.
Of zet hem eens alleen op secundary master dus zonder CD-Rom ofzo
Alle proemn in n drek
Zal ik doen! Bestandje heb ik al, ik ga straks proberen. Ik heb geen SCSI, dus dat zit wel goed (hoop ik).Op vrijdag 23 maart 2001 10:24 schreef Rico het volgende:
Oplossing is:
Ga naar www.msi.com.tw
Dan naar Download.
Dan kies je voor Drivers.
Dan 2de bestand van boven downloaden genaamd:
580_3011.exe
Dit bestand uitpakken en de setup gaan draaien.
Dan moet je de Miniport drivers installeren.
Bij mij kon ik toen de ZIP gebruiken alleen mijn SCSI gaat dan over zijn nek.
Succes.
Thanks!
Laat even weten of alles bij jou dan wel goed draait.
Ik heb nu de ZIP eruit gehaald en gaat in de verkoop.
Heb er een plextor 12x10x32 voor in de plaats.
Dan maar rewritables gebruiken.
Ben benieuwd naar jouw resultaat
Er staat nu een Via IDETool resident in de system tray, ik weet niet of hij ook werkt zonder. Dat zal ik nog eens proberen.
En dat via tooltje kun je ook gewoon wegklikken dan doet je ZIP het nog steeds.
Mijn systeem ging aldoor raar doen als ik een tijdje met een SCSI device had zitten werken.
standaard ziet mijn a7v m'n atapi zip als een 3,5" (bez wel geinig 100mb op een flop
maar dat gaf problemen met formatteren, begon te mekkeren over ongeldige schijfgrootte enzo, heb em nu als hd ingesteld en werkt nu perfect
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mijn LS-120 ziet hij wel als een UHD-FLOPPY, da's ook wel koel.