• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:43
Iemand ervaringen met isupplyshop.nl? Ze adverteren vooral op marktplaats.

Ik wil de monster beats solo hd hier kopen. Deze is hier 40/50 euro goedkoper als bij andere webshops.

Via Google vind ik weinig extra info en ook in de tweakers pricewatch/shopreview komt deze website nergens voor.

Verder ziet het er allemaal wel goed uit op de website, maar toch vertrouw ik het niet.

Wel kan je met paypal betalen, die volgens mij het geld terug storten als er niet wordt geleverd. Heeft hier iemand ervaring mee?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:41
Als je het niet vertrouwt; niet doen. :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Allemaal fake, de winkel zelf is met een kant en klare module in elkaar gezet niks mis mee maar zodoende is er wel structuur op de site. Prijzen kloppen voor geen meter

39

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:22

Barbas

Gallego!

kvk nummer verwijst naar isupplySHOP. Zou me wel afvragen waarom de beats hier 40/50 euro goedkoper aangeboden worden. If it's to good to be true..

Isupplyshop.nl wordt overigens niet genoemd als officiële verkoper van Beats producten. Zie http://www.beatsbydre.com/support/register.aspx en klik dan op safe buying guide en vervolgens op punt 3.

[ Voor 0% gewijzigd door Barbas op 06-01-2012 08:45 . Reden: typo ]

Mejor así

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27
Ga er wel van uit dat paypal je niets terug betaald, daar hebben ze hele stricte regels voor. Volgens mij geld het ook alleen als het via een bepaald medium is gekocht (marktplaats of ebay). Ook dien je aan bepaalde voorwaarden te voldoen, of je daaraan voldoet weet ik niet.

Ik heb zelf eens iets via paypal betaald (een internet service) en die service was zo slecht als maar wat, het bedrijf gaf niet thuis dus ik ging bij paypal aan de bel trekken. Als antwoord kreeg ik: diensten via internet worden niet terugbetaald, ga maar naar het bedrijf toe.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Verwijderd

Kijk nog eens in onze mooie PW: pricewatch: Beats by Dr. Dre Solo HD

Als ene bedrijf er niet in staat, dan kun je het aanmelden, waardoor we reviews kunnen verzamelen. Als je weinig ervaringen kunt vinden over een bedrijf dan zou ik Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie goed doorlezen en opvolgen. Verder staan er nuttige tips in dit topic.

Om een wildgroei aan topics te voorkomen voor producten die gewoon in de PW staan met shopreviews voor vele shops doe ik deze op slot. :) Succes met je aankoop.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.