Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Facebook] Extra info op pagina tonen na 'like'

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Op facebook kom je de laatste tijd veel paginas (van bedrijven) tegen waarbij een soort waas getoond wordt en waarbij aangegeven wordt dat je de pagina eerst moet 'liken' om de volledige pagina te kunnen zien. Ben al een tijdje aan het zoeken en vond via deze link de app Exclusive tegen maar daar lijk je voor te moeten betalen.

Iemand die weet hoe ik dit gratis op de pagina van mijn commissie kan implementeren?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Als je die app wil gebruiken, zul je er voor moeten betalen. Als je het gratis wil doen zul je zelf aan de slag moeten met programmeren. Zo moeilijk kan het niet zijn als je daar de Developer Docs bij pakt.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• JurjenK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2014
M.a.w., je wilt het gewoon gebruiken zonder er voor te betalen.. volgens mij is dat illegaal. ;)

• rjongen
MueR schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:07:
Als je die app wil gebruiken, zul je er voor moeten betalen. Als je het gratis wil doen zul je zelf aan de slag moeten met programmeren. Zo moeilijk kan het niet zijn als je daar de Developer Docs bij pakt.
Thanks for the link maar kan het niet vinden, waarschijnlijk omdat ik niet eens 10% van de termen die daar gestrooid worden ken haha..
JurjenK schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:35:
M.a.w., je wilt het gewoon gebruiken zonder er voor te betalen.. volgens mij is dat illegaal. ;)
Neuj, ik wil niet de betaalde app gratis gebruiken, ik wil de specifieke mogelijkheid van de app gratis gebruiken. Dat kan dus zoals MueR door zelf te developpen, het kan ook zijn dat iemand anders een app weet die precies hetzelfde gratis doet.

• rjongen
schopje :) ?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Slotje dan. Je hebt of de keuze om zelf iets te ontwikkelen, of te betalen voor die app. We gaan niet voor je zoeken naar alternatieve gratis apps, dat mag je zelf doen. Zie Waar vind ik ... ? en de Quickstart.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.