Is het nou dan toch nog afgelopen?

Pagina: 1
Acties:

• eenTurk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02-2025

eenTurk

Intel Inside = *** outside

Topicstarter
Na drie en een half jaar trouwe dienst doet mijn Plextor Ultraplex (32 speed) heel raar.

Als ik er een muziek CD in stop dan leest hij hem pas na een paar keer eruit halen en opnieuw instoppen. Ook bij data cd 's gaat het moeilijker en sommige worden helemaal niet meer gelezen. (Mijn Pioneer DVD speler heeft met alle CD 's totaal geen moeite)

Kan ik nog iets proberen voordat ik de hoop opgeef of moet ik me maar erbij neerleggen dat het afgelopen is. Ik heb al een CD-lens schoonmaak setje geprobeerd.

En welke SCSI CD-speler raden jullie aan. Ik denk persoonlijk aan een Plextor Ultraplex 40.

Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 10:38
Die schoonmaaksetjes halen niet erg veel uit, bij mij niet iig, ik heb die lens een keer schoongemaakt met een wattenstokje met alcohol, dit helpt wel...wel goed laten drogen...

Verwijderd

Inderdaad gewoon even de lens schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol (spiritus werkt ook). Op die manier heb ik inmiddels al 3 apparaten gerepareerd:
1. Minidisc-recorder (nam niet goed meer op)
2. Aopen 40 speed cd-rom (las niet meer)
3. 8 speed cd-rom (las ook niet meer)
Alle drie apparaten werken nu weer perfect.

• eenTurk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02-2025

eenTurk

Intel Inside = *** outside

Topicstarter
Dank je Quinny en IRBaboon:

Hij doet ut weer en is gewoon weer de oude Plextor UltraPlex 32. Ik d8 al dat het een beetje te vroeg was voor een Plextor CD-rom waar ik destijds 580 gulden voor heb moeten neerleggen

Met vriendelijke groeten,

Ersin Cesmeli

Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)