Gegroet,
Ik heb sinds 2 weken tijd ads staan in mijn applicatie , de eerste week kwamen de inkomsten binnen , maar opeens na een update vermoed ik stortte ze volledig in. Ik ben eens gaan zoeken naar de oorzaak. Wat blijkt is dat meer dan de helft van de tijd als je op een ad klikt er niets gebeurd!!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit vond ik in mijn logcat
Een zoektocht op google leverde me niets op , Iemand enig idee wat de reden kan zijn? Ik vind het vooral vreemd dat ze dan soms weer wel werken.
Nog een goede avond verder,
Roel
Ik heb sinds 2 weken tijd ads staan in mijn applicatie , de eerste week kwamen de inkomsten binnen , maar opeens na een update vermoed ik stortte ze volledig in. Ik ben eens gaan zoeken naar de oorzaak. Wat blijkt is dat meer dan de helft van de tijd als je op een ad klikt er niets gebeurd!!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit vond ik in mijn logcat
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| W/Ads ( 477): Unable to check for AdMob redirect. W/Ads ( 477): java.net.MalformedURLException: Protocol not found: /default2.aspx?lang=EN&gclid=CKa_39L4ua0CFWIntAod92Dc_Q W/Ads ( 477): at java.net.URL.<init>(URL.java:275) W/Ads ( 477): at java.net.URL.<init>(URL.java:159) W/Ads ( 477): at h$a.a(Unknown Source) W/Ads ( 477): at h$a.doInBackground(Unknown Source) W/Ads ( 477): at android.os.AsyncTask$2.call(AsyncTask.java:185) W/Ads ( 477): at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(FutureTask.java:305) W/Ads ( 477): at java.util.concurrent.FutureTask.run(FutureTask.java:137) W/Ads ( 477): at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1068) W/Ads ( 477): at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:561) W/Ads ( 477): at java.lang.Thread.run(Thread.java:1096) |
Een zoektocht op google leverde me niets op , Iemand enig idee wat de reden kan zijn? Ik vind het vooral vreemd dat ze dan soms weer wel werken.
Nog een goede avond verder,
Roel