Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sabnzb downloaden op usbstick.

Pagina: 1
Acties:

• NickyB13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik heb een beetje lopen zoeken maar ik kan mijn antwoord toch niet echt gevonden krijgen.

Ik wil dus dat Sabnzb hetgene wat ik download rechtstreeks opslaat op mijn usb stick. Nu moet ik bijvoorbeeld een film eerst downloaden op mijn hd en daarna kopieeren naar de usb stick maar het zou een stuk makkelijker zijn om deze dus rechtstreeks op de usb stick te zetten. Het is bedoeld voor mijn mediaspeler (popcorn a-200). Alvast bedankt voor de reacties. ;)

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11 07:04
Je kunt bij SABnzbd toch gewoon even instellen dat je 'Completed Download Folder' die USB stick/een map op die stick is?.. Of begrijp ik je verhaal nou verkeerd?

• NickyB13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-07-2023
Haazzz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:33:
Je kunt bij SABnzbd toch gewoon even instellen dat je 'Completed Download Folder' die USB stick/een map op die stick is?.. Of begrijp ik je verhaal nou verkeerd?
ja klopt ik heb het al ;) . Ik dacht er ff te moeilijk over srry. Gewoon veranderd naar F: in mijn geval. Bedankt voor je antwoord :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hou wel in de gaten dat als de USB-stick een andere driveletter krijgt dat je die instelling dus ook moet aanpassen in de instellingen van SABnzbd.

Je kan eventueel per categorie een map instellen waar de downloads moeten komen te staan.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 06-01-2012 00:04 ]