Sinds enkele dagen heb ik een Sitecom MD-253 NAS aangesloten op mijn router (een SpeedTouch 780). Het aansluiten ging soepel, maar toen moest ik nog een poort openen voor de NAS om de torrent client (BitTorrent) te laten werken. Als ik inlog op mijn router krijg ik het echter niet voor elkaar om de NAS te selecteren om een poort ervoor de openen. In de router ga ik naar "Assign a game or application to a local network device", maar wanneer ik de NAS wil selecteren onder "devices" springt die telkens naar een ander apparaat op het netwerk. Het wil me dus niet lukken om de poorten te openen voor de NAS..
Bovendien staat de NAS in de router als "Unknown-<mac-adress>", vergelijkbaar als op deze website.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de poort toch open kan krijgen voor de NAS? En is er een probleem met de verbinding tussen de NAS en de router, waardoor de NAS als "unknown" benoemd wordt?
Bovendien staat de NAS in de router als "Unknown-<mac-adress>", vergelijkbaar als op deze website.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de poort toch open kan krijgen voor de NAS? En is er een probleem met de verbinding tussen de NAS en de router, waardoor de NAS als "unknown" benoemd wordt?