Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
staat quickboot wel aan ? en heb je alle controllers die je niet gebruikt al uitgezet ?
Signature
1 piep is volstrekt normaal. Alle asus plankjes geven een piep bij opstarten.
Daarnaast hebben de huidige borden veel opties.. alles moet geinitialiseerd worden en dat kost ook tijd.
Als je de 2e sata controller (marvel) niet gebruikt kan je die ook uitzetten, dat scheelt ook weer een paar seconden.
Daarnaast hebben de huidige borden veel opties.. alles moet geinitialiseerd worden en dat kost ook tijd.
Als je de 2e sata controller (marvel) niet gebruikt kan je die ook uitzetten, dat scheelt ook weer een paar seconden.
okee, naja ik wist niet dat de asus plankjes 1 x piepten..(sinds wanneer doen ze dat? ik heb namelijk eentje gehad van tijdperk athlon 939, en die deed dat niet.. naja maakt ook niet uit)
maar dan weet ik dat, en ik zal ff de marvel controller uitzetten.
maar dan weet ik dat, en ik zal ff de marvel controller uitzetten.
Sinds tig jaar als je een PC-speaker gebruikt. Bij deze borden is het alleen een andere pieptoon als eerst.sinds wanneer doen ze dat?
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 05-01-2012 20:48 ]
ooh trouwens wat ik was vergeten
(FAIL sorry)
mijn boot_device_led gaat branden tijdens de boot. is dat ook normaal?
mijn boot_device_led gaat branden tijdens de boot. is dat ook normaal?
vrij weinig.. boekje geeft helemaal gaan info over errors..? en op google kan ik weinig vinden
http://www.google.nl/search?q=boot+device+ledrohaantje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:54:
vrij weinig.. boekje geeft helemaal gaan info over errors..? en op google kan ik weinig vinden
Dus bij de 2.5 miljoen resultaten vind je niets ?
oke.. niet zo simpel gezocht.
maar het blijkt vrij normaal te zijn..:O
Rare asus. Ik vindt het maar vaag. Een piep en een error lichtje wat normaal is.
oke bedankt!
Rare asus. Ik vindt het maar vaag. Een piep en een error lichtje wat normaal is.
oke bedankt!
boot_device_led = geen error lichtje zoals jij zegt.rohaantje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:08:
oke.. niet zo simpel gezocht.
oke bedankt!
Verder is een piep inderdaad al jaren gebruikelijk bij het opstarten.
Die enkele piep betekend juist dat alles ok is. PC's doen dit al tig jaar. Als er iets niet goed is maakt de PC ook piepjes alleen dan anders. Bijvoorbeeld 3 korte en 1 lange als de GPU defect is oid. Of 1 hele lange piep als je iets niet aangesloten hebt. Heeft trouwens weinig met Asus te maken, borden van andere fabrikanten doen het ook.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 05-01-2012 21:50 ]
Pagina: 1