Hoe krijg ik de file weer bereikbaar of kan ik hem hernoemen ? Het is dus een file die ik heb gedownload met een dubbele punt er in.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 20:18 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 20:18 ]
[ Voor 53% gewijzigd door AzzKickah op 05-01-2012 20:32 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Via de command line kan ik hem niet hernoemen....thof schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:46:
Het al eens via de commandline geprobeerd of via een linux live cd/dvd?
Nee...met een umlaut dus.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:26:
Wat je bedoelt is geen dubbele punt, maar een umlaut. In dit geval bedoel je echter è.
Total Commander kan het ook niet...AzzKickah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:30:
Of met Total Commander of ReNamer misschien?
In TC kun je volgens mij ook zelf een font instellen? Kun je er 1 pakken die dat teken sowieso heeft.
Als ze in '40-'45 gewonnen hadden had dat nu misschien zo geheten, maar het is een trema.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:26:
Wat je bedoelt is geen dubbele punt, maar een umlaut. In dit geval bedoel je echter è.
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Werkt ook niet.......Avar schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:52:
Je kan ze meestal in een command prompt wel renamen als je * gebruikt, dus zoiets als
ren "De Laatste Bar*.*" "De Laatste Barriere.*"
Verwijderd
Zoek dan nog maar even verder, dan kom je erachter dat de mijne ook klopt.Valentino-46 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:50:
[...]
Als ze in '40-'45 gewonnen hadden had dat nu misschien zo geheten, maar het is een trema.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Dat was het eerste wat ik heb geprobeerd...werkte ook niet....Jester-NL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:13:
Probeer de bestanden eens te verplaatsen (kopieren of knippen) naar een andere lokatie. Bijvoorbeeld D:\Meuk.
Het lijkt er op (als ik de foutmelding goed lees) dat er een probleem is met de (bestands-)locatie.
Probeer het daarna opnieuw te hernoemen.
Het is misschien zinvol als je de bijbehorende foutmeldingen (als die er al zijn) ook even geeft.El-Comandante schreef::
[...]
Via de command line kan ik hem niet hernoemen....
[...]
Total Commander kan het ook niet...
[...]
Werkt ook niet.......
[...]
En ReNamer doet het ook niet....
[...]
Dat was het eerste wat ik heb geprobeerd...werkte ook niet....
Alles kan stuk.
ren \\.\c:\blaat1 blaat2
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
I can see clearly now, the brain is gone...
Denk het niet. De feitelijke bestandsnaam is anders dan Windows 'm laat zien. Dus als jij ctrl-C doet, kopieert ie de naam die ook in beeld staat. En dat bestand kan ie dan vervolgens 'niet vinden'.. Nee...akoster schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:35:
Het kan ook zijn dat combinatie van pad en bestandsnaam te lang is, heb hier met winXP grote problemen mee gehad.
probeer de directories eens te renamen naar
t:\SABnzbd\downloads\complete\f\
wellicht dat je daarna wel de bestandsnaam kan veranderen
Wat doet dat dan?Nextron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:05:
Als je de commandline nog eens probeert maar voor de schijfletter het volgende plaatst: \\.\
Dusren \\.\c:\blaat1 blaat2
[ Voor 19% gewijzigd door AzzKickah op 06-01-2012 18:35 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Grvy op 06-01-2012 18:42 ]
Dit is een account.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq