(Nederlandse) winkel die laptop toetsen verkoopt

Pagina: 1
Acties:

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Een knop van mijn laptop is helaas gesneuveld vandaag. Ik ben daarom op zoek naar een vervanger. Tot nu toe kan ik enkel Engelse/Amerikaanse webwinkels vinden die dit verkopen (eventueel via ebay). Uiteraard is dit een optie, maar verzendtijden etc. zorgen ervoor dat ik dan nogal lang zonder toets zit. Ik heb al redelijk wat gegoogled, maar ik kan geen Nederlandse winkels vinden die deze dingen verkopen. Ik vroeg mij af of iemand er toevallig één kende?
Het gaat dus enkel om een losse toets, het onderliggende deel en de rest van het toetsenbord zijn gewoon in orde. Nog even ter informatie: het gaat om een toshiba satellite A200 1TW.

De enige Nederlandse winkel die ik heb kunnen vinden is deze, maar hier lijken alleen gehele toetsenborden te verkrijgen, los van het feit dat ze wel erg aan de prijs zijn.

• Orian
  • Niet online
Bedankt, maar zo te zien verkopen ze enkel complete toetsenborden, en niet losse toetsen, of ik kijk er overheen?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Ik denk niet dat je in Nederland wat gaat vinden... Vraag of ze het per expresse opsturen, dan heb je het -als het in de briefpost past- binnen een week uit de VS.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Nederland wordt lastig, maar kijk eens bij de buren (Ebay.de)

TASTE Toshiba Satellite A200, A205, A210, A215, A300, A305, A355. Blitzversand!!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:22

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

In het verleden belde ik altijd de leverancier, vanuit bedrijfsnaam (van een bekende), en kreeg ik kostenloos een nieuwe toets opgestuurd.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Orian
  • Niet online
Bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels per mail contact gezocht met toshiba (bellen was wel erg duur), even kijken wat ze zeggen :)

• Orian
  • Niet online
Hmm, Toshiba verwijst me door naar hun 'servicepartner'. Maar even kijken wat die doet.
Pagina: 1