Website design programma zonder php/html generator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 23:54
Ik ben opzoek naar een programma waarmee je gemakkelijk door drag en drop achtige interface een design kan maken voor een website. Het is totaal niet de bedoeling om hier al php/html ofzo uit te genereren het moet gewoon bruikbaar zijn om een design te kunnen tonen aan anderen. Bestaat er zoon soort programma voor osx of anders misschien voor windows?

Ik heb al veel gegoogled maar kan niet de correcte zoektermen vinden, blijf maar dingen vinden die ook php enzo genereren.

Alvast hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je iWeb al eens geprobeerd? Zit gratis bij OS X. (Moet wel erbij vermelden dat ik het zelf nog niet heb gebruikt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:54

Umbrah

The Incredible MapMan

Het klinkt alsof je een mockup wilt maken, en wat dat betreft had dit topic wel in SA kunnen staan. Wat je wilt kan in feite in elk DTP programma, maar ik moet bekennen dat ik dit soort dingen het liefste ontwerp (ik ben dan geen web-devver maar een WP7/Droid/Win app-developer, maar zit er tegenwoordig nog verschil in?) in een visueel programma. Ik gebruik zelf meestal paint.net en soms zelfs powerpoint, maar ik denk dat Adobe software of Gimp ook zal volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Adobe Muse, what you see is what you get. @BoukeHaarma iWeb wordt niet meer geleverd op nieuwe Macs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
Axure. Wireframe en prototype programma voor websites etc. Gebruiken we hier bij tweakers ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:18
Misha schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:30:
Axure. Wireframe en prototype programma voor websites etc. Gebruiken we hier bij tweakers ook :)
Dat is wel een beetje de 'industry-standard' zegmaar - ook zonder ervaring vrij goed te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 18:53
Misschien is dit ook wel een intressant topic voor mij :)

Met Axure is het dus gewoon "schetsen"van site of zit ik nou totaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Als je op zoek bent naar meer functionele / high-level schetsen van je website zou ik kijken naar tools als Axure om wireframes te tekenen.

Als je meer wilt ontwerpen zou ik toch iets photoshop gebruiken, ik geloof dat er wel libraries zijn met daarin basis html-elementen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
leer gewoon css

Dat drag and drop gebeuren krijg je toch niet mooi tot in de details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrJasper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:09
Probeer Rapidweaver eens, dat is misschien wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

BoukeHaarsma schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:43:
Heb je iWeb al eens geprobeerd? Zit gratis bij OS X. (Moet wel erbij vermelden dat ik het zelf nog niet heb gebruikt.)
Dat heeft nog nooit bij OS X gezeten maar bij iLife. In de huidige iLife 11 versie zit het nog maar als ik het goed heb heeft Apple inmiddels ook de ondersteuning van iWeb stilgelegd. Er zit dus niet bepaald veel toekomst meer in.

Veel van die website ontwerp tools die hier opgesomd worden hebben echter ook veel concurrentie van dingen als Wordpress en Joomla. Die dingen bieden al een compleet basis voor een website waarbij je alleen een leuke theme en de content hoeft te regelen. Misschien dat je eens in die hoek kunt kijken of daar iets zit wat aan je gading voldoet. Ik ben bang dat het er uiteindelijk wel op neer komt dat je in zekere mate de armen uit de mouwen moet gaan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Net eventjes die Axure geprobeerd. Prachtig programma! Ga dit eventjes aanpraten aan de mensen die me nu designs aanleveren... Zal me een hoop tijd schelen ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Pagina: 1