Nvidia Quadro Mobile

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:30
Geachte,

Ik ben op zoek naar een MXM v3.0 insteekkaart uit de Nvidia Quadro Mobile serie.

De enige MXM v3.0 grafische kaarten die ik kan vinden zijn hier te vinden: http://www.mxm-upgrade.com/Store_30.html

Heeft iemand van jullie een idee of de Mobile Quadro kaarten los te verkrijgen zijn, of moet ik geluk hebben dat een laptop fabrikant er een paar over heeft en ze aan mij wil verkopen?

Bedankt!

Groeten,
Elwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 17:58
probeer anders Ebay

edit:
wat zijn ze duur zeg 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Legendary1985 op 05-01-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Hier heb je de Quadro FX 1800M en mocht dat niet genoeg zijn, dan kan je voor de Quadro FX 2800M. Sneller is natuurlijk mogelijk maar je moet wel van het prijskaartje houden :+

/Edit; om welke notebook gaat het?

[ Voor 3% gewijzigd door DaMarcus op 05-01-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:30
Bedankt voor de reacties!

Natuurlijk zijn ze via Ebay verkrijgbaar, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht 8)7
Thanks!

Het gaat niet om een notebook. Probeer een industrieel grafische boxje te ontwikkelen ;) MXM connectoren zijn vrij makkelijk aan te komen, nog genoeg andere factoren uiteraard. Ik weet nu in ieder geval wel dat ze los te verkrijgen zijn.

De GPU's moeten wat langer leverbaar zijn binnen deze oplossing, viel mij op dat de oudere Quadro kaarten nog steeds leverbaar zijn. Wil nu kijken of dit voor de nieuwe generatie Mobile Quadro's ook het geval is.

Edit: De videokaarten op Ebay zijn natuurlijk niet nieuw, misschien levert contact met Nvidia iets op ;)

[ Voor 8% gewijzigd door E2TK op 05-01-2012 15:40 ]