Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verkeerde locatie Google Maps bij advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wanneer ik een advertentie plaats in V&A en al mijn gegevens netjes invul dan komt er een verkeerd kaartje in de advertentie te staan. Ik woon in Borculo (oosten van het land) en in de advertentie verschijnt er dan een kaartje met de omgeving van Zeist.

Dit is verwarrend en heb al meerdere keren meegemaakt dat een koper afhaakte vanwege afstand. Men ging er vanuit dat Borculo in de buurt van Zeist lag vanwege het kaartje.

In het verleden heb ik ooit eens als plaatsnaam Borculo / Zeist ingevuld omdat ik daar werkte en eventueel met een koper daar kon afspreken. Dit is echter niet meer van toepassing en zou graag gewoon een kaartje met Borculo in de advertentie willen. Dit om verwarringen te voorkomen.

Kan dat worden opgelost? :)

Voorbeeld:
V&A aangeboden: EVGA GeForce GTX295 CO-OP Edition

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Geen idee, ik heb hem even op iets anders gezet en weer terug. Ik kop hem even richting development, want ik kan er weinig mee :)

PW >> LD

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 15:46 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

crisp

Devver

Pixelated

Pijltje staat nu weer bij Borculo :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.