Quelle tof forum dat Tweakers, zo tof dat ik ook maar besloten heb om lid te worden. V&B is een toppertje trouwens maar dat terzijde 
Ik heb een maand geleden een website gelanceerd, omwille van het spambeleid wat ik respecteer zal ik de link nog maar niet direct neerzetten tenzij het echt geen probleem is
Mijn nieuwssite is er 1 die opgezet is met behulp van Wordpress en we zitten nu alweer op versie 3.3.1. De activiteit is wel drastisch toegenomen van mijn kant, ik plaats al behoorlijk veel content de laatste dagen in m'n uppie 
Probleem is alleen dat de snelheid totaal in elkaar is gestort en ik vraag me af waar dit aan zou kunnen liggen! M'n eigen inzet, ik heb 26 plugins draaien (jawel, codeernewbie hoopt dat ie niet meteen verbannen wordt
).
Handig zo'n citeerbutton, even een lijstje van:
PS: wat vinden jullie van deze plugins sowieso, ik heb geen benul van wat het gemiddelde zou zijn wat iemand heeft draaien, zijn er nog dingen die potentieel wegkunnen qua veiligheid bv?
Sterretje staat trouwens voor niet-actief. Ik ga er wel vanuit dat een installatie sowieso al snelheid opsnoept, zelfs al is het niet geactiveerd!
Editknop gevonden
Ik heb een maand geleden een website gelanceerd, omwille van het spambeleid wat ik respecteer zal ik de link nog maar niet direct neerzetten tenzij het echt geen probleem is
Probleem is alleen dat de snelheid totaal in elkaar is gestort en ik vraag me af waar dit aan zou kunnen liggen! M'n eigen inzet, ik heb 26 plugins draaien (jawel, codeernewbie hoopt dat ie niet meteen verbannen wordt
Handig zo'n citeerbutton, even een lijstje van:
Ik ben gister aan de slag geweest met Bens Translator, dat is de enige die er toen echt bijgekomen is. Anders dan dat zou ik niet direct de vinger ergens op kunnen leggen! Voor de rest heb ik een aantal dagen geleden de bezem door de plugins gehaald en ben van iets van 40 naar 26 gedaan, een mooie reductie. Mocht iemand me willen helpen in de zoektocht naar Suske & Wiske en de Slome Snelheidsduivel, graag, want een website met een laadtijd van 10 in real life en 15 seconden (5 runs met webwait.com) is echt onacceptabel
- AddToAny: Share/Bookmark/Email Buttons
- All in One SEO Pack
- Bens Translator
- Countdown Widget
- DMSGuestbook en gekoppeld daaraan DMSGuestbook widget*
- Google Analytics for WordPress
- Google XML Sitemaps
- Hyper Cache (*W3 Total Cache ook geinstalleerd maar niet geactiveerd. HC schijnt voor shared hosting beter te zijn.)
- AntiVirus
- BulletProof Security
- Login LockDown
- Simple Mail Address Encoder
- Secure WordPress
- Magn Drag and Drop Upload
- *Mingle Forum
- Multi-page Toolkit
- *Revision Control
- Easy Gravatars
- Simple Facebook Connect
- Social Media Widget
- TinyMCE Advanced
- WordPress Backup to Dropbox
- *WP-Table Reloaded
- WPtouch
PS: wat vinden jullie van deze plugins sowieso, ik heb geen benul van wat het gemiddelde zou zijn wat iemand heeft draaien, zijn er nog dingen die potentieel wegkunnen qua veiligheid bv?
Sterretje staat trouwens voor niet-actief. Ik ga er wel vanuit dat een installatie sowieso al snelheid opsnoept, zelfs al is het niet geactiveerd!
Editknop gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door Racing_Reporter op 05-01-2012 21:29 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.