Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Zweden erkent filesharing als religie"

Pagina: 1
Acties:

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-11 15:45
De titel is feitelijk onjuist.
Het betreft kopieren. Filesharing is slechts 1 vorm van kopieren.
Tevens betreft het een serieuze levensovertuiging die ook daadwerkelijk word gepraktiseerd.
Mede daarom is de officiele erkenning ook tot stand gekomen.

• coretx
Zouden jullie mijn geloof serieus willen nemen en de titel aan willen passen ?

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:03
Obvious troll is obvious :Y

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Nee.

Ik ben helemaal geen stagiair

• coretx
Volgens mij heb jij last van anti kopimistische sentimenten!
Bied je excuus aan, anders zie ik mij genoodzaakt een klacht in te dienen bij het meldpunt discriminatie. (MDI)

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik ben anders uitermate kopiïstisch ingesteld. Het is wel te zien dat je een geloof aanhangt, gelijk maar ageren op mensen die jouw mening niet delen :>

• coretx
Alhoewel ik er duidelijk een grap van maak, ben ik wel serieus van mening dat de titel nogal neerbuigend is en de boodschap van de kopimisten verkeerd overbrengt.
Zou je kunnen vertellen waarom je "Nee." schrijft?
Bedenk je dat Isak een filosofie student is, en dat er en wezenlijk verschil bestaat tussen "kopieren" en "filesharing". Het betreft dan ook kopimisten, en niet filesharingisten... of hoe je dat ook in het zweeds zou moeten vervoegen.

• coretx
Struikrover schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:24:
Ik ben anders uitermate kopiïstisch ingesteld. Het is wel te zien dat je een geloof aanhangt, gelijk maar ageren op mensen die jouw mening niet delen :>
Ik doe mijn best om zo authentiek mogelijk over te komen ;)

• Joost
Ik heb serieus wel wat beters te doen dan hierover te discussiëren :)

• coretx
Joost schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:26:
Ik heb serieus wel wat beters te doen dan hierover te discussiëren :)
Ik vraag niet om een discussie, maar om een motivatie. Wederom twee totaal verschillende zaken.

• Joost
coretx schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:28:
[...]

Ik vraag niet om een discussie, maar om een motivatie. Wederom twee totaal verschillende zaken.
Het gaat specifiek om filesharing, daar spreekt de organisatie zelf ook over. Kopiëren kan ook op andere manieren (printers, anyone?) terwijl iedereen met 'filesharing' precies weet wat er wordt bedoeld. "Kopiëren" zou bovendien ook op kritiek kunnen rekenen, omdat dat weer een negatieve connotatie zou kunnen hebben ('waarom niet het woord 'delen'?).

Dus, filesharing. Bestanden/informatie delen. Prima, toch?

• coretx
Joost schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Het gaat specifiek om filesharing, daar spreekt de organisatie zelf ook over. Kopiëren kan ook op andere manieren (printers, anyone?) terwijl iedereen met 'filesharing' precies weet wat er wordt bedoeld. "Kopiëren" zou bovendien ook op kritiek kunnen rekenen, omdat dat weer een negatieve connotatie zou kunnen hebben ('waarom niet het woord 'delen'?).

Dus, filesharing. Bestanden/informatie delen. Prima, toch?
Ondanks dat ik het niet met je eens ben, dank voor het antwoord.

"Kopimi" spreek je uit als "copy me".
Kopiëren betreft de heilige daad. Jou uitleg stuurt aan op een splitsing binnen de kerk ;) Naar mijn mening is het verstandiger om het bij de definitie/interpretatie van de hoogste spirituele leider Isak Gerson te houden.

Verwijderd

haha baas topic
Pagina: 1