Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:04
Ik heb wat problemen met de installatie van FSX. Wie kan mij helpen?

Wat is het probleem? Iedere keer dat ik FSX wil installeren krijg ik de melding dat ik hem enkel kan de-installeren of kan repareren.

Ik heb vorig jaar mijn pc een beetje opgeschoond door de 3 partities van 500GB op mijn 1.5TB schijf te verwijderen en er 2 partities van 1TB en 500GB van te maken. (500GB voor enkel FSX was wel beetje veel van het goede en ik had meer ruimte nodig voor mijn films) Bij het maken van de nieuwe partities heb ik (stom :X ) gekozen voor snel formatteren zodat ik lekker rap klaar was. :9

Toen ik even later weer FSX wilde installeren op een andere partitie kreeg ik de melding dat FSX al geïnstalleerd was op mijn systeem. Hierop ben ik het register ingedoken en heb ik (voor zover ik kan vinden) alles van FSX weggegooid. Zelfs speciale 'vind-FSX-in-het-register' programmaatjes kunnen niks vinden. Toch blijf ik de melding krijgen dat FSX al op mijn systeem staat.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen voordat ik de hele 1.5TB schijf (grondig) moet gaan formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405071

probeer eens ccleaner te draaien en daar mee het register op te schonen. in princiepe gaat schijf formatteren ook niet werken daar het een register isseu is.

btw topic staat in het verkeerde subfora had naar spielerij problemen en vragen gemoeten

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 405071 op 05-01-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

staat FSX nog in je add/remove programs? Zo ja, dan moet je in de registry bij de \UNINSTALL key de entry weghalen. En als je x64 draait moet je neit vergeten de SySWOW64 na te lopen.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Sorry, van het verkeerde forum. Zal een modje vragen dit te wijzigen.

Register heb ik al vaak genoeg opgeschoond. Ik heb TuneUp Utilities daarvoor draaien. Ook bij add/remove programs is geen FSX meer te bekennen.

Ik draai wel x64 en van SySWOW64 had ik nog niet gehoord. Dat ga ik eens proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchJackal op 05-01-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Oplossing gevonden! :)

1. Download Microsoft Install Cleanup Utility (Search Google).
2. Run It As Administrator To Install.
3. Run It From Start > Programs
4. Find "Microsoft Flight Simulator" & Remove It. Exit The Utility.
5. Remove The Installed Folder Of The Game In Program Files Completely.
6. Restart Computer.
7. Install Game Once Again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-05 20:32
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en hier wil ik FSX weer op installeren.
Voor de duidelijkheid het is een legale versie!

Installatieproces loopt goed maar als ik Flight Simulator op ga starten krijg ik de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1sbitk.png

Ik had al wel deze oplossing gevonden: http://support.microsoft.com/kb/928080/nl maar helaas had dit geen zin.. of ik doe iets verkeerd.

Herinstallatie heeft ook geen effect

Heeft iemand een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Mikee007 op 05-05-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Mikevdkruk schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:16:
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en hier wil ik FSX weer op installeren.
Voor de duidelijkheid het is een legale versie!

Installatieproces loopt goed maar als ik Flight Simulator op ga starten krijg ik de volgende melding:
[afbeelding]

Ik had al wel deze oplossing gevonden: http://support.microsoft.com/kb/928080/nl maar helaas had dit geen zin.. of ik doe iets verkeerd.

Herinstallatie heeft ook geen effect

Heeft iemand een oplossing?
Goed gezocht: internet staat vol met posts over dit probleem en het KB dat jij aanhaalt is irrelevant :+

Check Flight Simulator X: “An error occurred while attempting to activate the product The problem may be due to an incomplete installation of the application” .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-05 20:32
die opties heb ik allemaal al uitgevoerd maar had geen effect.. tevens wil die de service packs ook niet installeren! vroeger geen problemen gehad!
Pagina: 1