Twijfel of dit bij clientside moet of bij programming.
hoi allen,
ik heb een div welke ik default op display:none zet.
De div wordt zichtbaar na een klik op een label welke div.toggle() doet.
Als ik hierna een postback doe, wordt uiteraard de default styling van die div weer ingeschakeld en is dus hidden. Dit wil ik niet, dus mijn vraag is, hoe kan ik de div na de postback gewoon tonen als deze zichtbaar was.
hier de markup en code:
de klasse 'hidden' op de div 'divExtendedSearch' is niets anders dan:
hoi allen,
ik heb een div welke ik default op display:none zet.
De div wordt zichtbaar na een klik op een label welke div.toggle() doet.
Als ik hierna een postback doe, wordt uiteraard de default styling van die div weer ingeschakeld en is dus hidden. Dit wil ik niet, dus mijn vraag is, hoe kan ik de div na de postback gewoon tonen als deze zichtbaar was.
hier de markup en code:
JavaScript:
1
2
3
| $('#extendedsearch').click(function () { $('#divExtendedSearch').toggle('fast'); }); |
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <div id="search"> <asp:TextBox ID="tbSearch" runat="server" /> <asp:Button ID="btnSearch" runat="server" CssClass="nowidth" Text="Zoeken" OnClick="btnSearch_Click" /> <asp:Button ID="btnClearSearch" runat="server" CssClass="nowidth" Text="Wissen" OnClick="btnClearSearch_Click" /> <br /> <label id="extendedsearch">Uitgebreid zoeken</label> <div id="divExtendedSearch" class="hidden"> <div class="deliverySearch"> <label>Bezorgdatum van</label> <asp:TextBox ID="tbSearchDeliveryDateFrom" runat="server" ReadOnly="true" /> </div> <br /> <div class="deliverySearch"> <label>Bezorgdatum tot</label> <asp:TextBox ID="tbSearchDeliveryDateTill" runat="server" ReadOnly="true" /> </div> </div> </div> |
de klasse 'hidden' op de div 'divExtendedSearch' is niets anders dan:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| .hidden { display:none; } |