Goedemorgen heren,
heb een leuk cadeautje gekregen. Namelijk 2 Dali Zensor 1 boxjes, nu beginnen echter de problemen.
De receiver. heb beperkte ruimte in de kast met een opening van 425mm. De receiver daar op uitzoeken lukt nog wel
Zie echter door de rest van de bomen het bos niet meer. wat ik graag zou willen.
- In de toekomst de mogelijkheid om een subwoofer er op aan te sluiten
- playstation aan receiver koppelen (geluid en beeld via receiver naar de tv)
- De mogelijkheid om een mediacenter toe te voegen. (geluid en beeld via receiver naar de tv)
- Geluid van de tv naar de receiver en over de boxen. (tv is een 42PFL7676/12)
Als ik het dus goed gevolgd heb allemaal moet mijn receiver aan het volgende voldoen.
- Afmetingen
- 2 HDMI ingangen (liefst 3 mocht er iets bij komen in de toekomst)
- 1 HDMI Out
- 2 audio uitgangen en 1 sub uitgang.
- overige opties zouden mooi meegenomen zijn
wat ik alleen niet kan volgen is of het geluid van de tv over dezelfde HDMI kabel gaat die in de HDMI out zit van de receiver. En zijn er nog overige features die tegenwoordig wel echt nodig zijn (audio of video formaten)
zat zelf aan de volgende te denken. aangezien er bijna geen receivers 2.1 met HDMI zijn,
de Harman Kardon AVR 142 of de Marantz NR1501
of is dit pure overkill ?
heb een leuk cadeautje gekregen. Namelijk 2 Dali Zensor 1 boxjes, nu beginnen echter de problemen.
De receiver. heb beperkte ruimte in de kast met een opening van 425mm. De receiver daar op uitzoeken lukt nog wel
Zie echter door de rest van de bomen het bos niet meer. wat ik graag zou willen.
- In de toekomst de mogelijkheid om een subwoofer er op aan te sluiten
- playstation aan receiver koppelen (geluid en beeld via receiver naar de tv)
- De mogelijkheid om een mediacenter toe te voegen. (geluid en beeld via receiver naar de tv)
- Geluid van de tv naar de receiver en over de boxen. (tv is een 42PFL7676/12)
Als ik het dus goed gevolgd heb allemaal moet mijn receiver aan het volgende voldoen.
- Afmetingen
- 2 HDMI ingangen (liefst 3 mocht er iets bij komen in de toekomst)
- 1 HDMI Out
- 2 audio uitgangen en 1 sub uitgang.
- overige opties zouden mooi meegenomen zijn
wat ik alleen niet kan volgen is of het geluid van de tv over dezelfde HDMI kabel gaat die in de HDMI out zit van de receiver. En zijn er nog overige features die tegenwoordig wel echt nodig zijn (audio of video formaten)
zat zelf aan de volgende te denken. aangezien er bijna geen receivers 2.1 met HDMI zijn,
de Harman Kardon AVR 142 of de Marantz NR1501
of is dit pure overkill ?