Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Artikel: Sony Ericsson Xperia Ray en Active: eigenzinnig

Pagina: 1
Acties:

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb het artikel gelezen. Jullie geven aan de het vreemd is dat SE de klepjes van de Active niet aan het toestel hebben vastgemaakt. Ik zelf een SE Active en ik kan melden dat de klepjes vast zitten aan de backcover. Dit is op een dusdanige manier dat ze er zeker niet zomaar afvallen. Jullie zijn bij de conclusie redelijk stellig over dit punt en is m.i. niet helemaal juist.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
De klepjes zitten geklemd onder de accuklep. Ze zitten niet aan de behuizing bevestigd. Wie dus bijvoorbeeld een sd-kaartje wisselt, simkaart erin stopt of accu er even uithaalt, moet dus altijd de klepjes weer onder de accuklep klemmen. Dat is vermoedelijk ook wat er is misgegaan. Je kunt een beetje zien wat ik bedoel in dit plaatje van SE zelf. Op de onderste afbeelding zijn de klepjes verdwenen en dat is niet voor niets: ze zitten daar niet vast :)

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ah, helder, SE heeft jullie op het verkeerde been gezet. Wellicht zit ik al in een latere revisie van het toestel, bij mij zitten de "afsluitdopjes" met een rubber strip aan de backcover. Op het plaatje uit je link is dat het eerste onderdeel.

een pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=reviewsimg/se-xperia-active/phone/gsmarena_018.jpg&idReview=671&idPage=2

[ Voor 22% gewijzigd door artharpe op 05-01-2012 11:31 ]