Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Naast de S2 heb ik de Note aangeschaft. Deze vertikt het om mijn Google account aan te melden. Melding is dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Terwijl die in de browser bij alle Google services gewoon werken. Is dit oplosbaar?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
Heb je toevallig onlangs 2-factor authentication ingeschakeld in je Google Account preferences?

Zoja dien je een application specific password aan te maken voor je Androidregistratie.

Verwijderd

Topicstarter
Ja! Dat klopt. Dat zou weleens de sleutel kunnen zijn tot mijn felbegeerde oplossing. Eh.... hoe maak ik zo'n specifiek ww aan?

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:59

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 02:11:
Ja! Dat klopt. Dat zou weleens de sleutel kunnen zijn tot mijn felbegeerde oplossing. Eh.... hoe maak ik zo'n specifiek ww aan?
Klik, succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 05-01-2012 02:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig, daar ben ik heel blij van geworden, het werkt!

Ik was in de weer geweest met harde resets, factory reset, uit / aan, googlen en 3 minuten op tweakers did the job. Hartelijk bedankt!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 02:11:
Ik vond 't vooral ook fijn dat Android (nog?) geen melding geeft dat je niet mag inloggen. Heeft even geduurd voordat ik de link met 2 factor authentication legde, want er is nergens duidelijk te vinden dat je voor Android ook een application specific password dient aan te maken (enkel bij de samples staat een voorbeeld met Nexus S zie ik nu).
Pagina: 1